اخبار تکنولوژی

اسکوتر الکتریکی ایسر Predator Extreme عرضه می شود

ایسر Predator Extreme PES017 یک اسکوتر الکترونیکی آفرود جدید است که انتظار می‌رود به‌زودی پس از معرفی آن در مارس ۲۰۲۳ وارد بازار شود. Predator Extreme دارای یک موتور ۳۵۰ وات با حداکثر توان خروجی ۹۶۰ وات و یک سیستم تعلیق دوگانه بوده و سواری راحت حتی در شرایط سخت ارائه می‌دهد.

Predator Extreme PES017 در جریان رویداد Taipei Cycle 2023 به نمایش گذاشته شد و از زمانی که برای اولین بار در سال گذشته معرفی شد، چندین ارتقاء داشته است. این موتور قدرتمندتر از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود ارائه می‌شود و همچنین برد بیشتری را رقم می‌زند. حداکثر گشتاور آن ۴۰ نیوتن‌متر است که به راکب اجازه می‌دهد تا شیب‌های ۱۸ درصدی را طی کند.

حداکثر سرعت اسکوتر الکترونیکی Extreme بر اساس محدودیت‌های قانونی در حوزه‌های قضایی مختلف، ۲۰ کیلومتر در ساعت، ۲۵ کیلومتر در ساعت یا ۳۲ کیلومتر در ساعت است. Predator Extreme دارای سه حالت سرعت بوده که از طریق کنترلر نصب شده روی فرمان قابل انتخاب هستند. دارای یک باتری ۴۸ ولتی ۱۰.۵ آمپرساعتی قابل تعویض بوده که با یک بار شارژ مسافت ۳۵ کیلومتری را ارائه می‌دهد.

ایسر Predator Extreme در راه است

باتری قابل تعویض به راکب اجازه می‌دهد تا برد اسکوتر الکترونیکی را با یک بسته باتری اضافی افزایش دهد. سیستم تعلیق دوگانه اسکوتر الکترونیکی ترکیبی از دوشاخه تلسکوپی جلو و کمک فنر عقب است. این اسکوتر مرکز ثقل پایینی دارد و تایرهای کروکودیلی ۱۰ اینچی آن چسبندگی و ایمنی بیشتری را در حین حرکت در مسیر ارائه می‌دهند. PES017 همچنین دارای ترمزهای دیسکی هیدرولیک و چراغ های نشانگر است.

به گفته این شرکت، Predator Extreme PES017 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در دسترس خواهد بود. این مدل در بازارهای منتخب با قیمتی معادل حدود ۱۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد. هنوز هیچ نشانه‌ای از زمان عرضه اسکوتر الکترونیکی آفرود PES017 در ایالات متحده و کانادا وجود ندارد.

در دیگر خبرها پیش از نمایشگاه CES 2024، ایسر چند روتر گیمینگ رونمایی کرد که باید به ایسر Predator Connect X7 و Predator Connect T7 Wi-Fi 7 Mesh اشاره کرد. این مدل پس از رونمایی اخیر این شرکت از لپ‌تاپ‌های جدید هوش مصنوعی ۲۰۲۴ صورت می‌گیرد.

اینها از پلتفرم خانگی همه‌جانبه Qualcomm و Wi-Fi 7 سه بانده برای اتصالات پایدار و گیم پلی بی‌سیم پیشرفته استفاده می‌کنند. به گفته شرکت تایوانی، Predator Connect X7 5G CPE به‌عنوان اولین دستگاهی است که توان ۵G و Wi-Fi 7 سه باند BE11000 را ترکیب می‌کند و سرعت ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه را روی ۵G و تأخیر بسیار کم ۱ میلی‌ثانیه ارائه می‌سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا