اخبار

اعلامی از قیمت و زمان عرضه‌ی سونی اکسپریا C5 اولترا

اعلامی از قیمت و زمان عرضه‌ی سونی اکسپریا C5 اولترا,سونی اکسپریا C5 اولترا,XPERIA C5 ULTRA,گوشی هوشمند جدید,SONY,سایت خبری موبایلستان,XPERIA

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص اعلامی از قیمت و زمان عرضه‌ی سونی اکسپریا C5 اولترا خبر داده است ، سونی هفته‌ی گذشته دو گوشی هوشمند جدید را معرفی, یکی از آن‌ها اکسپریا C5 اولترا نام دارد. این گوشی هوشمند به لطف بهره‌گیری از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در جلو پشت و همچنین صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی بدون حاشیه نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سونی این گوشی هوشمند از ماه جاری میلادی در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود. بنابر اطلاعات ارائه شده توسط سونی هنگ کنگ، علاقمندان می‌توانند این گوشی هوشمند را با پرداخت ۴۲۵ دلار از ۱۴ آگوست خریداری کنند. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با قیمت مشابهی در سایر بازار‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
اکسپریا C5 اولترا از تراشه‌ی ۸ هسته‌ی MT6752 مدیاتک با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق میکرو SD در کنار باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. برخلاف بسیاری از گوشی‌‌های هوشمند سونی C5 اولترا ضدآب نیست.
منبع : zoomit.ir
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا