اخبار

افزونه اسکنر آنتی ویروس توسط مایکروسافت برای گوگل کروم عرضه شد

افزونه اسکنر آنتی ویروس توسط مایکروسافت برای گوگل کروم عرضه شد. به طور دقیق تر این افزونه windows defender موجود در ویندوز است که بر روی مرورگر سوار شده.
اواخر این هفته افزونه اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت که به نوعی windows defender محسوب می شود برای گوگل کروم عرضه خواهد شد. این غول نرم افزاری در واقع یک افزونه برای مرورگر وب محبوب گوگل عرضه کرده است که لیستی از آدرس‌های اینترنتی مخرب و دارای محتواهای آسیب‌زننده را متشکل می‌شود. بر اساس تحلیل اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت برای کروم، این وب سایت‌ها توسط مرورگر بلاک خواهند شد.
این افزونه می تواند مرور شما را چک کند و از رسیدن مخرب ها و بدافزار ها از طریق اینترنت به سیستم شما جلوگیری نماید. جلوگیری از فیشینگ ایمیل، مزیت دیگر نصب و استفاده از اسکنر آنتی ویروس مایکروسافت بر روی گوگل کروم به شمار می‌رود.
هر چند که گوگل خود به دنبال افزایش امنیتی مرورگر کروم با روش های دیگر بود اما این امنیتی با عرضه افزونه آنتی ویروس قوی تر نیز شد. مایکروسافت مدعی است افزونه آن، ۹۹ درصد مواقع در برابر حملات فیشینگ موثر عمل می‌کند، پس اگر جزو کاربرانی هستید که از ترس مورد حمله قرار گرفتن، همیشه با شک و تردید بر روی لینک‌های مختلف کلیک می‌کنید، افزونه امنیتی جدید مایکروسافت برای گوگل کروم را حتما نصب کنید. این ابزار هم‌اکنون در وب سایت Chrome.google.com قابل دریافت و نصب است.


بیشتر بخوانید:

استفاده از افزونه گوگل کروم در فایرفاکس

گوگل کروم افزونه استخراج ارز مجازی را به کلی ممنوع کرد

نحوه قراردادن گوگل به عنوان هوم پیج در تمامی مرورگر ها

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا