اخبار تکنولوژی

افشا اطلاعاتی از گوشی اوپو فایند N3

برکسی پوشیده نیست که شرکت اوپو قصد دارد بزودی گوشی تاشو فایند N3 را معرفی کند. تلفن هوشمندی که یک پرچمدار بوده و طراحی آشنایی خواهد داشت.

تاکنون اطلاعات خاصی از این مدل منتشر نشد و حال یک افشاگر موسوم به Yogesh Brar، جزئیات کلیدی دستگاه را فاش کرد. از مشخصات این گوشی باید به صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی QHD OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی LTPO، صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی FHD AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه ۵۰/۴۸/۳۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ ۸۰ واتی اشاره کرد.

اوپو فایند N3 پرچمداری قدرتمند

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا برند چینی محصول جدید را بزودی معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. در دیگر خبرها شایعه شده که شرکت همکار اوپو، وان پلاس یک هدفون وان پلاس Nord Buds 2r را در کنار گوشی هوشمند Nord 3 در هند معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این هدفون‌ یک نسخه کوچک شده از Nord Buds 2 باشد.

تصویر فاش شده از گزارش MySmartPrice نشان می‌دهد که طراحی Nord Buds 2r آشنا است. در مقایسه با طراحی Nord Buds 2، مدل جدید دارای نوک گوش سیلیکونی مشابهی بوده، با این حال، ساقه هدفون این بار گردتر است. به غیر از طراحی، افشا جزئیات دیگری را فاش نمی‌کند.

وان پلاس Nord Buds 2 دارای ساقه صاف و نوک گوش سیلیکونی است. هدفون‌ها دارای گواهی IP55 هستند که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را ارائه می‌دهند. هدفون دارای درایور تیتانیوم دینامیک دوگانه ۱۲.۴ میلی متری با حذف نویز فعال تا ۲۵ دسی بل است. الگوریتم تقویت باس BassWave یک تجربه صوتی متعادل را ارائه می‌دهد و میکروفون‌های دوگانه کیفیت تماس را بهبود می‌بخشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا