اخبار تکنولوژی

امتیاز ناامید کننده شیائومی ۱۳ اولترا در سایت دگزومارک

گوشی هوشمند پرچمدار شرکت شیائومی موسوم به شیائومی ۱۳ اولترا بزودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد. پیشتر در مورد Xiaomi 13 Ultra که گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده، تاریخ عرضه جهانی آن را فاش کردیم. حال قصد داریم به امتیاز ناامید کننده آن در سایت دگزومارک بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

این گوشی هوشمند پیشتر در چین رونمایی و عرضه شد و در بخش تصویربرداری گزینه‌ای حرفه‌ای خواهد بود. شیائومی روی دوربین آن تاکید داشته و آن را با دوربین DSLR مقایسه کرده است. شرکت چینی برای توسعه دوربین شیائومی ۱۳ اولترا با لایکا همکاری داشته که رقابتی پیشرفته را برای گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی ایجاد می‌کند.

اخیراً DXOMARK که برای تست دوربین شناخته شده ، توییتی را به اشتراک گذاشته که در آن ذکر شده که این گوشی جایگاه خود را در میان بخش برتر رتبه بندی دوربین DXOMARK حفظ کرده است. وب سایت رسمی  نشان می‌دهد که Xiaomi 13 Ultra در رتبه چهاردهم جهانی و چهاردهم در رتبه بندی فوق العاده برتر قرار دارد. امتیاز کلی دوربین این گوشی هوشمند ۱۴۰ از ۱۵۶ است.

شیائومی ۱۳ اولترا در رتبه ۱۴ دگزومارک

امتیاز Xiaomi 13 Ultra کمتر از Xiaomi 11 Ultra در رتبه بندی دوربین DXOMARK است. اگر در مورد امتیازات فرعی آن صحبت کنیم، توانسته است امتیاز ۱۳۸ از ۱۵۹ را در عکس، ۶۵ از ۸۰ را در دوربین بوکه و ۱۴۷ از ۱۵۸ را در زوم کسب کند. DXOMARK اشاره کرد که این توییتی بوده که امتیاز دوربین گوشی‌های هوشمند به ویژه از «نتایج قابل توجه در دسته بزرگنمایی و ترکیب چشمگیر چهار ماژول دوربین» سود برده است.

این گوشی هوشمند دارای دوربین چهارگانه در عقب بوده که شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل به همراه سنسور سنجش عمق سه بعدی می‌شود. در قسمت سلفی نیز حسگری ۳۲ مگاپیکسلی به کار گرفته شد. این محصول شیائومی دارای پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بوده و در سایر مشخصات نیز یک گوشی تمام عیار تلقی می‌شود.

متاسفانه در تست دگزومارک محصول این شرکت چندان ندرخشید و انتظار می‌رفت رتبه بهتری کسب کند. اما گویی چینی‌ها موفق نشدند دستاوردی کسب کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا