اخبار

امکانات ویژه برای شیائومی Mi7

شیائومی Mi7

شایعات جدید حاکی از آن هستند که تلفن همراه شیائومی Mi7 قرار است تا با امکاناتی ویژه از جمله نمایشگر AMOLED، اندروید ۸ و اسنپ دراگون ۸۴۵ به بازار مصرف عرضه شود.
شرکت‌های شیائومی و هواوی را می‌توان قول‌های جدید دنیای تلفن‌های همراه هوشمند دانست. این دو شرکت با عرضه محصولات ارزان‌قیمت و با کیفیت توانسته‌اند تا بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند و یک چالش بزرگ برای شرکت‌های بزرگ و قدیمی موجود در بازار شده‌اند.
حال آخرین محصول شرکت شیائومی در آستانه عرضه به بازار است و قرار است تا به‌زودی شاهد عرضه این محصول به بازار مصرف باشیم. این تلفن همراه که شیائومی Mi7 نام دارد، به‌احتمال فراوان قرار است تا کیفیت بسیار بالایی را داشته باشد و امکان سخت‌افزاری آن به‌تازگی به رسانه‌ها راه پیدا کرده است.
بر اساس این اطلاعات، به نظر می‌رسد که این دستگاه به یکی از بهترین نمایشگرهای ممکن یعنی یک نمایشگر بدون لبه AMOLED مجهز خواهد بود. همچنین این نمایشگر تنها قابلیت ویژه این تلفن همراه نخواهد بود بلکه آخرین مدل از پردازنده‌های شرکت کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۸۴۵ نیز بر روی این محصول به‌عنوان یک قلب تپنده عمل خواهد کرد تا خریداران شیائومی Mi7 در بخش پردازش نگرانی نداشته باشند.
همچنین گفته می‌شود که این دستگاه با اندروید ۸ به‌عنوان سیستم عامل پیش‌فرض به بازار مصرف عرضه خواهد شد و آخرین نسخه از رابط کاربری شرکت شیائومی نیز بر روی این سیستم عامل عرضه خواهد شد تا بخش نرم‌افزاری شیائومی Mi7 نیز بسیار مناسب و با کیفیت باشد.
گفته می‌شود که این تلفن همراه تنها ۳۵۰ دلار قیمت دارد و قرار است تا با یک باتری ۴۴۸۰ آمپرساعتی روانه بازار مصرف گردد. همچنین حافظه داخلی آن برابر با ۱۲۸ گیگابایت بوده و رم این دستگاه نیز ۸ گیگابایت است تا با یکی از بهترین و خوش قیمت‌ترین محصولات بازار روبرو شویم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا