اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت امنیتی آوریل برای گوشی Galaxy S21 FE

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی آوریل را برای گوشی Galaxy S21 FE منتشر کرد. آپدیتی که در کنار حل مشکلات قبل، موجب افزوده شدن برخی ویژگی جدید می‌شود.

به گفته SamMobile، آپدیت ۱ گیگابایت حجم دارد و شماره ساخت آن G990BXXU4EWC7 است. متاسفانه، این شرکت لیست تغییرات را فاش نکرده، اما با توجه به بازخورد کاربران، این گوشی هوشمند پچ امنیتی آوریل گوگل را دریافت نمود. علاوه بر این، ویژگی‌های گالری جدید در آپدیت تعبیه شد.

به عنوان مثال، Image Clipper یک نوآوری در گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۳ بوده که بعدها به مدل‌های بیشتری رسید. این به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت اشیاء غیر ضروری را از عکس‌ها حذف کنید.

در اخباری مرتبط مشخص شد شرکت سامسونگ قصد دارد بزودی سری ساعت Galaxy Watch 6 را معرفی کند. دستگاه‌هایی که به چیپ اختصاصی اگزینوس مجهز خواهند شد و دو مدل کلاسیک و استاندارد دارد.

گوشی Galaxy S21 FE با بروزرسان جدید

این تراشه Exynos W980 نام خواهد داشت. پردازنده براساس فرآیند ۵ نانومتری ساخته شده و عملکرد آن بیش از ۱۰ درصد افزایش می‌یابد. علاوه بر این، چیپ جدید عمر باتری بهتری را برای گجت‌ها فراهم می‌کند.

ساعت همچنین با نمایشگر OLED و سایز ۱.۴۷ اینچی، باتری‌های بزرگ‌تر، سایزهای مختلف و یک قاب چرخان مکانیکی همراه است. شایعه شده که این ساعت در اواخر تابستان رونمایی خواهد شد. محصولات جدید در کنار گلکسی فلیپ ۵ و گلکسی فولد ۵ نمایش داده می‌شوند.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ بزودی گوشی Galaxy F54 5G را در بازارهای مختلف به عنوان یک میان رده عرضه خواهد کرد. به تازگی TheTechOutlook گزارش داده که این تلفن هوشمند در سایت هند سامسونگ رویت شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا