اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت امنیتی گوشی Galaxy Note 10 Lite سامسونگ

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی جدیدی را برای گوشی Galaxy Note 10 Lite منتشر کرد. دستگاهی که چند سال قبل راهی بازار شد و اکنون آپدیت امنیتی برای آن دردسترس قرار گرفت.

این آپدیت با شماره ساخت N770FXXS9HWD1 منتشر شده است. طبق تغییرات رسمی، آپدیت شامل بروزرسان امنیتی ماه آوریل گوگل شده و بیش از ۶۰ آسیب پذیری سیستمی را برطرف می‌کند. علاوه بر این، توسعه دهندگان اشکالات جزئی در سیستم عامل را برطرف کرده و عملکرد نرم افزار را بهبود بخشیدند.

این آپدیت در حال حاضر برای مشتریان آمریکای مرکزی در دسترس است. در مناطق دیگر بزودی باید شاهد انتشار آپدیت باشیم. در دیگر خبرها شرکت سامسونگ در اواخر ماه جولای قرار است سری گوشی تاشو خود را معرفی کند و به تازگی طراحی گوشی Galaxy Flip 5 فاش شده است. دستگاهی که نمایشگر بزرگ‌تری دارد.

گوشی Galaxy Note 10 Lite و دریافت آپدیت

افشاگر مطرح Ice Universe، شرکت کره‌ای درصدد است محصولات حرفه‌ای را در آینده عرضه دارد. دستگاه‌هایی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و در نوع خود قابل توجه محسوب می‌شود. گوشی Galaxy Flip 5 جانشین نسل پیشین بوده و رقیب موتورولا Razr 40 Ultra و برخی دیگر به حساب می‌آید. همانطور که در مورد سایر مشخصات، گلکسی فلیپ ۵ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد و برخی دیگر است. به هر حال باید تا زمان رونمایی باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط شاید گوشی گلکسی A54 پیشتر عرضه شد، اما سامسونگ به ادامه انتشار آپدیت برای گلکسی A53 ادامه می‌دهد. دستگاهی که سال گذشته از راه رسید و اکنون آپدیت نرم افزاری با ویژگی Image Clipper دریافت کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا