اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای تبلت شیائومی پد ۵

شیائومی با عرضه سری تبلت شیائومی پد ۵ در آگوست ۲۰۲۱ دوباره وارد دسته تبلت‌ها شد. مدل غیر پرو در چند ماه آینده راه خود را به چندین بازار بین المللی باز کرد. پس از گذشت یک سال از عرضه، این محصول اکنون بالاخره به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را در سطح جهانی دریافت می‌کند.

شیائومی پد ۵ با MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ از راه رسید و اکنون به MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ ارتقا پیدا کرد. چند روز قبل، کاربران به آپدیت اندروید ۱۲ در چین دسترسی پیدا کردند. این به‌روزرسانی اکنون برای انواع EEA و Global دستگاه نیز در دسترس است.

اندروید ۱۲ برای تبلت شیائومی پد ۵

با این حال، شایان ذکر بوده که آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این محصول در مرحله «بتای پایدار» است. به عبارت ساده‌تر، فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس قرار گرفته است. اگر این کاربران اولیه با هیچ مشکل عمده‌ای مواجه نشوند، در این صورت به‌روزرسانی در روزهای آینده برای واحدهای بیشتری در دسترس خواهد بود. در عین حال، ما همچنین انتظار داریم که شیائومی در دسترس بودن به‌روزرسانی را به گونه‌های منطقه‌ای بیشتری مانند هند، روسیه، ترکیه و تایوان گسترش دهد.

با این حال، ناراحت کننده است که شیائومی پد ۵ به روز رسانی اندروید ۱۲ را فقط در حال حاضر زمانی که اندروید ۱۳ منتشر شده، دریافت می‌کند. خوب بود اگر این شرکت به جای آن اندروید ۱۲L را منتشر می کرد، همانطور که سامسونگ برای مجموعه تبلت‌های خود انجام می‌دهد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا شیائومی پد ۵ در آینده به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت خواهد کرد یا خیر. اما می‌تواند به روز رسانی MIUI 14 را دریافت کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا