اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید برای ردیاب گلکسی SmartTag 2 سامسونگ

ردیاب گلکسی SmartTag 2، جدیدترین ردیاب سامسونگ، احتمالاً اولین بروزرسانی سیستم عاملی خود را دریافت کرده است. این ردیاب شی ۹ ماه پیش راه‌اندازی شد و پیشرفت‌های قابل توجهی در طراحی و عمر باتری به ارمغان آورد.

سامسونگ به‌روزرسانی نرم افزاری جدیدی را برای SmartTag 2 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی نسخه نرم افزاری ۰.۲۰.۰۴ را ارائه می‌کند، اما اشاره‌ای به آنچه که بهبود یافته است، نیست. این به‌روزرسانی در اوایل این هفته منتشر شد، اما ممکن است همه به طور همزمان آن را دریافت نکنند.

این شرکت ممکن است برخی از اشکالات را برطرف کرده باشد یا دقت ردیابی موقعیت یا قابلیت اطمینان اتصال را بهبود بخشیده باشد زیرا این چیزی است که در مورد ردیاب اهمیت دارد. اگر گلکسی SmartTag 2 دارید، می‌توانید برنامه SmartThings را باز کنید و از لیست دستگاه‌های خود روی Galaxy SmartTag 2 خود کلیک کنید. اگر اعلان مربوط به به‌روزرسانی را در گوشی گلکسی خود دریافت کرده‌اید، روی آن ضربه بزنید تا به صفحه به‌روزرسانی بروید.

ردیاب گلکسی SmartTag 2 آپدیت شد

 در دیگر خبرها گلکسی A54 هفته گذشته پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ را دریافت کرد. با این حال، شرکت آن را فقط برای نوع قفل شده گوشی هوشمند ایالات متحده، که دارای شماره مدل SM-A546U است، در دسترس قرار داده بود. اکنون، این برند در حال گسترش آخرین به‌روزرسانی امنیتی به دو نوع دیگر از دستگاه است، یکی که در اروپا به فروش می‌رسد و دیگری که در سطح بین‌المللی به فروش می‌رسد، که به ترتیب دارای شماره مدل‌های SM-A546B و SM-A546E هستند.

سیستم عامل جدید برای نوع SM-A546B گلکسی A54 دارای نسخه A546BXXS8CXF1 و برای نوع SM-A546E گوشی هوشمند دارای نسخه A546EXXS8CXF2 است. در حال حاضر، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای نوع اروپایی این گوشی در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، سوئیس، جمهوری چک و بریتانیا به صورت زنده در دسترس است. در حالی که، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای نوع بین‌المللی گوشی گلکسی A54 در بنگلادش، هند و نپال به‌صورت زنده منتشر می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا