اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید برای ساعت هوآوی Watch GT 3 Pro

شرکت هوآوی به تازگی آپدیت نرم افزاری Harmony OS 4 را برای ساعت هوآوی Watch GT 3 Pro منتشر کرد. آپدیت بزرگ سیستم عاملی که ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌دهد.

بروزرسان به شماره ساخت ۴.۰.۰.۱۱۱ (C00M07) بوده و چندین ویژگی جدید در کنار قابلیت‌های بهتر و تجربه کاربری ایده آل را رقم می‌زند. از جمله آنها باید به رابط کاربری اصلاح‌شده اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا با زوم کردن با تاج چرخان، به راحتی نام برنامه‌ها را در شبکه برنامه ببینند و یک ویژگی جدید محافظ لمسی برای جلوگیری از ورودی‌های تصادفی در طول تمرین داشته باشند.

این به‌روزرسانی همچنین امکان سفارشی‌سازی بیشتر نمایش داده‌های تمرینی را فراهم می‌کند و یک ویژگی Enable Screen را معرفی کرده که هنگام دریافت اعلان‌ها، صفحه نمایش را روشن می‌کند. این تغییرات برای کاربرپسندتر و کارآمدتر کردن ساعت هوشمند طراحی شدند. علاوه بر بهبود رابط کاربری، به‌روزرسانی عملکرد ساعت هوشمند را با متن واضح‌تر، دسترسی سریع‌تر به اعلان‌ها و صفحه نمایش همیشه روشن بهبودیافته که اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهد، افزایش می‌دهد.

عملکرد هشدار و دقت داده‌های آموزشی نیز ارتقا یافته است. این آپدیت بسیار بزرگ است و حجم آن ۱۵۷ مگابایت بوده و هواوی به کاربران توصیه می‌کند که برنامه Huawei Health خود را قبل از نصب سیستم عامل جدید به آخرین نسخه به‌روز کنند. سری Watch GT 4 نیز نرم‌افزار جدیدی دریافت می‌کند، البته با تغییراتی متفاوت، اما همان شماره نسخه به‌روزرسانی GT 3 Pro.

ساعت هوآوی Watch GT 3 Pro بروز شد

پس از عرضه گوشی تاشو Pocket 2 طی اوایل ماه فوریه، پیش‌بینی شده رویداد اصلی بعدی هواوی برای سری هواوی P70 باشد. انتظار می‌رفت FreeLace Pro 2 در کنار گوشی تاشو Pocket 2 عرضه شود، اما در این رویداد نمایش داده نشد.

اکنون، منابع نشان می‌دهند که هدفون دورگردنی FreeLace Pro 2 به همراه یک گزینه رنگی جدید برای هدفون FreeClip به‌زودی وارد بازار خواهد شد. بر اساس اطلاعات Fixed Focus Digital، این محصولات جدید در کنار گوشی هوشمند P70 Pro معرفی خواهند شد. این برند تاکنون هیچ جزئیاتی را در رابطه با عرضه سری P70 تایید نکرده، با این حال، ما انتظار داریم که عرضه در ماه مارس یا آوریل انجام شود. جزئیات FreeLace Pro 2 در حال حاضر کافی نیست. از سوی دیگر، معرفی یک رنگ جدید برای هدفون FreeClip به پالت موجود بنفش و مشکی ستاره‌ای اضافه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا