اخبار

انتشار آپدیت جدید برای گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۱۰، جدیدترین پرچمدار این شرکت کره می باشد که چند ماه گذشته و پس از انجام تبلیغات فراوان معرفی و به کاربران عرضه شد. حال این گوشی هوشمند و چند ماه پس از عرضه یک بسته بروزرسانی را دریافت کرده است که قابلیت اسکن کدهای QR را به دوربین این دستگاه اضافه خواهد کرد. آپدیت ارائه شده برای تمامی مدل های این سری ارائه شده و کاربران می توانند که با دریافت و نصب از آن استفاده کنند.

کد های QR یکی از خلاقیت های جالبی است که امروزه به صورت گسترده در هرجایی دیده می شود. شما با اسکن این کدها می توانید اطلاعات جالبی را بدست آورید. اما همانطور که می دانید اسکن کردن این کدها با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص این امر صورت گرفته و توسط نرم افزار دوربین گوشی هوشمند ممکن نیست. به این ترتیب کاربرانی که گوشی های آن به صورت پیش فرض این نرم افزار را ندارند، ملزم به دانلود کردن یکی از هزاران اپلیکیشن موجود در پلی استور هستند. اما سامسونگ لحظاتی پیش با ارائه یک بسته بروزسانی این قابلیت را به دوربین دستگاه اضافه کرد. این آپدیت که شامل پچ امنیتی ماه ژوئن می باشد برای گوشی های گلکسی اس ۱۰، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10e ارائه گردیده است.

البته شاید شما نیز تا امروز متوجه شدید که این قابلیت درون بیکسبی ویژن نیز موجود بوده است، اما با این بروزرسانی کاربران خیلی سریع و راحت می توانند که با استفاده از دوربین دستگاه و اپلیکیشن پیشفرض آن اقدام به اسکن اینگونه کدها کنند. البته این قابلیت توجه گزینه های موجود در تنظیمات قابل کنترل بوده و درصورتی که شما نیازی به انجام این کار توسط گوشی هوشمند خود ندارید، به راحتی می توانید که آن را غیرفعال کنید.

SamMobile در گزارشی جدید کاملا این ویژگی جدید را مورد بررسی را قرار داده و بیان داشته است که پس از نصب این آپدیت، یک گزینه جدید به نوتیفیکیشن های دستگاه اضافه شده و کاربران با لمس کردن ان می توانند که خیلی سریع پروسه اسکن کدهای QR را آغاز کند. همانطور که گفته شد، در کنار این موضوع پچ امنیتی ماه ژوئن گوگل نیز عرضه شده که هر دو سری از گوشی های هوشمند مجهز شده به پردازنده اگزینوس و اسنپ دراگون می توانند آن را دریافت و نصب کنند. البته که عملیات بروزرسانی ابتدا برای کاربران جهانی سوئیس عرضه گردیده و به سرعت تمامی کاربران به این سرویس ملحق خواهند شد.

به این ترتیب پس از ارائه آپدیت هایی به منظور بهبود عملکرد سنسور تشخیص اثرانگشت و اضافه شدن حالت شب به دوربین دستگاه، این سومین آپدیت ارائه شده برای پرچمداران فعلی سامسونگ محسوب می شوند. گفتنی است که سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به صورت پیش فرضه به اندروید ۹.۰ و رابط کاربری One UI مجهز گردیده و به دست خریداران رسیده است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا