اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید تلفن Nord CE 3 Lite 5G وان پلاس

تلفن Nord CE 3 Lite 5G وان پلاس، که در آوریل ۲۰۲۳ عرضه شد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دستگاه‌های زیر ۲۰۰۰۰ روپیه در هند محسوب می‌شود.

همانطور که گفته شد، دستگاه در چند ماه گذشته دارای مشکلات نرم افزاری زیادی بوده است. ماه گذشته، OnePlus یک به‌روزرسانی ارائه کرد که مشکل صفحه سیاه را که در سناریوهای متعدد رخ می‌داد، رفع اشکالی که کاربران را از ضبط ویدیو در حالت Time-lapse ممانعت می‌کرد و موارد دیگر را برطرف کرد.

اکنون، OnePlus به‌روزرسانی جدیدی به نام OxygenOS 14.0.0.302 ارائه کرده است که در مجموع ۹ باگ را نیز برطرف می‌کند، که برخی از آنها جدید هستند، در حالی که برخی از آنها علیرغم ادعای رفع شدن در آخرین وصله، همچنان ادامه دارند. به غیر از آن، درایو را به سطح آپدیت امنیتی اندروید مارس ۲۰۲۴ به‌روز می‌کند.

تلفن Nord CE 3 Lite 5G آپدیت شد

طبق معمول، OnePlus به‌روزرسانی را در مراحل مختلف ارائه می‌کند و از کاربران بازخورد می‌خواهد. کاربران هندی می‌توانند بازخورد و گزارش اشکال خود را مستقیماً از طریق شماره گیر Google با شماره گیری «*#۸۰۰# ارسال کنند. اگر اعلان OTA را در دستگاه خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > درباره دستگاه > OxygenOS > بررسی به‌روز‌رسانی، در دسترس بودن آن را به صورت دستی بررسی کنید.

در دیگر خبرها وان پلاس ۱۲ و ۱۲R دو گوشی پرچمدار OnePlus در نیمه اول سال هستند. در چین، ۱۲R با نام تجاری وان پلاس Ace 3 در دسترس است. در نیمه دوم، انتظار می‌رود این شرکت از دو گوشی پرچمدار، یعنی گوشی وان پلاس Ace 3 Pro و OnePlus 13 رونمایی کند. اطلاعات جدیدی به بیرون کرده است که جزئیات کلیدی هر دو دستگاه را فاش می‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده جدید، Ace 3 Pro دارای صفحه نمایش BOE S1 OLED 8T LTPO با وضوح ۱.۵K و حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیت خواهد بود. این دستگاه به فریم میانی فلزی و پنل شیشه‌ای در عقب مجهز خواهد شد. افشای اطلاعات قبلی Ace 3 Pro نشان داد که تا ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد.

طبق اطلاعات جدید، دستگاه مجهز به نسل سوم اسنپدراگون ۸ دارای باتری دو سلولی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهد بود. برای دوربین، گفته می‌شود این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT800 مجهز شده است. افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station ادعا می‌کند که Ace 3 Pro در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

طبق گفته DCS، وان پلاس ۱۳ قرار است در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۴ به طور رسمی عرضه شود. انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک پنل OLED جدید ساخت BOE، یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش از یک برند چینی و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد. گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که این گوشی از طراحی عقب جدید بهره می‌برد.

در اخباری مرتبط وان پلاس همانطور که وعده داده بود پیشتر تلفن وان پلاس Ace 3V، جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت در سری Ace را در چین معرفی کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی ۱.۵K 2.8D خمیده AMOLED با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی Tianma U8+ و ویژگی نمایشگر ProXDR از سری OnePlus 12 را دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا