اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید ساعت Watch GT 3 Pro هوآوی

هواوی به تازگی آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای  ساعت Watch GT 3 Pro خود منتشر کرده و پیش از این شامل نسخه ساده ساعت هوشمند مورد اشاره می‌شد.

این آپدیت با شماره ساخت ۳.۰.۰.۷۶ و حجم ۷۶ مگابایت عرضه شد. برخلاف Watch GT 3، آپدیت Watch GT 3 Pro به صورت جهانی منتشر شده است. در حال حاضر دریافت آن توسط کاربران مختلف آغاز شده و افراد می‌توانند این بروزرسان OTA را در برنامه گوشی هوشمند خود بررسی کنند.

در مورد لیست تغییرات، توسعه دهندگان روی بهینه سازی سیستم و بهبود کاربری فعالیت داشتند. این آپدیت همچنین به دلیل یک باگ بهبود یافته که باعث شده سنسور SpO2 دچار مشکل شود، شناخته می‌شود.

ساعت Watch GT 3 Pro هوآوی آپدیت شد

در دیگر خبرها هوآوی پیشتر از گوشی Enjoy 60X با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی خود رونمایی کرد. دستگاهی که این ویژگی را باید نقطه عطف آن به حساب آورد.

این گوشی به نمایشگر ۶.۹ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و وضوح +FHD مجهز شد. در سوی دیگر باید به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم پرداخت.

گوشی Enjoy 60X از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با کمک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در جلو نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی سرعت شارژ آن تنها ۲۲ وات بوده و به عنوان یک پاوربانک همراه به خوبی عمل خواهد کرد. سیستم عامل این دستگاه HarmonyOS 3.0 است و خبری از سرویس‌های گوگل روی آن نیست.

باید منتظر ماند تا این بروزرسان دردسترس کاربران بیشتری قرار گیرد و طی روزهای آینده به صورت فراگیر دردسترس خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا