اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت ماه ژوئن برای گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 هفته گذشته پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ را دریافت کرد. با این حال، شرکت آن را فقط برای نوع قفل شده گوشی هوشمند ایالات متحده، که دارای شماره مدل SM-A546U است، در دسترس قرار داده بود. اکنون، این برند در حال گسترش آخرین به‌روزرسانی امنیتی به دو نوع دیگر از دستگاه است، یکی که در اروپا به فروش می‌رسد و دیگری که در سطح بین‌المللی به فروش می‌رسد، که به ترتیب دارای شماره مدل‌های SM-A546B و SM-A546E هستند.

سیستم عامل جدید برای نوع SM-A546B گلکسی A54 دارای نسخه A546BXXS8CXF1 و برای نوع SM-A546E گوشی هوشمند دارای نسخه A546EXXS8CXF2 است. در حال حاضر، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای نوع اروپایی این گوشی در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، سوئیس، جمهوری چک و بریتانیا به صورت زنده در دسترس است. در حالی که، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای نوع بین‌المللی گوشی گلکسی A54 در بنگلادش، هند و نپال به‌صورت زنده منتشر می‌شود.

گلکسی A54 سامسونگ آپدیت شد

آپدیت امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ گوشی Galaxy A54 شامل رفع ۵۹ مشکل امنیتی می‌شود. با رفتن به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار » دانلود و نصب بر روی آن دستگاه، می‌توانید آن را در A54 خود یا هر گوشی هوشمند یا تبلت دیگری سامسونگ که این برند آخرین بروزرسانی امنیتی را برای آن منتشر کرده است، دریافت کنید.

در دیگر خبرها سامسونگ مجموعه بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت را در رویداد Galaxy Unpacked که در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. این ساعت دارای سه مدل Galaxy Watch 7، گلکسی واچ اولترا و Galaxy Watch FE خواهد بود. اکنون، اداره استانداردهای هند (BIS) سه دستگاه پوشیدنی آینده را تایید کرده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده مختلف، می‌دانیم که گلکسی واچ ۷ دارای چهار نسخه SM-L300، SM-L305، SM-L310 و SM-L315 خواهد بود، گلکسی واچ اولترا دارای یک نسخه، SM-L705F و گلکسی واچ FE دارای یک نوع SM-R861 خواهد بود. البته اداره استانداردهای هند به تازگی آن شش مدل را تایید کرده است.

این نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه این سه ساعت هوشمند در هند است. این تعجب آور نیست زیرا سامسونگ تمام ساعت‌های هوشمند خود را اخیراً به بازار هند آورده است. با این حال، گواهی به ما تأیید می‌دهد. این برند می‌تواند این سه ساعت را بلافاصله پس از عرضه جهانی در هند عرضه کند.

بر اساس افشای اخیر، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا دارای یک چیپست با پنج هسته پردازشی و ۳ نانومتری خواهند بود. بنابراین، از نظر تئوری، این دو ساعت هوشمند باید در مقایسه با ساعت‌های هوشمند فعلی سامسونگ، گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک، که دارای چیپست با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و ۵ نانومتری هستند، بسیار سریع‌تر و کارآمدتر باشند.

اگر دارای یک گوشی Galaxy A54 هستید بزودی آن را دریافت می‌کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا