اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت One UI برای گوشی Galaxy A51

سامسونگ در اوایل ماه مارس به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای گوشی گلکسی A51 5G منتشر کرد و همین نسخه ۵G نیز تقریباً دو هفته بعد این به‌روزرسانی را در ایالات متحده دریافت کرد. اکنون سامسونگ توجه خود را به نسخه LTE گوشی Galaxy A51 در اروپا معطوف کرد.

Galaxy A51 غیر ۵G (SM-A515F) اکنون آخرین به‌روزرسانی بزرگ One UI را در اروپا دریافت کرد. مشتریان می‌توانند به‌روزرسانی را با نسخه سیستم عامل A515FXXU6HWC7 دریافت کنند. این شامل وصله امنیتی فوریه ۲۰۲۳ شده و حجم آن بیش از ۱.۲ گیگابایت است و احتمالا حجم در بازارهای مختلف

اگرچه پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل برای گلکسی A51 به پایان می‌رسد، خوشبختانه، دستگاه میان‌رده مذکور رو به پایان دریافت آپدیت است. One UI 5.0 یک آپدیت کارآمد بود و One UI 5.1 حتی بهتر است.

گوشی Galaxy A51 و دریافت آپدیت جدید

کاربران گلکسی A51 می‌توانند از One UI 5.1 انتظار پیشرفت‌های انگشت شماری داشته باشند، از جمله پیشنهادات تنظیمات، گزینه اشتراک‌گذاری در محل ذخیره اسکرین‌شات‌ها و ضبط‌ نمایشگر، موتور جستجوی گالری قدرتمندتر، اطلاعات اصلاح‌شده برای آیتم‌های گالری، مالتی تسکینگ آسان‌تر با ژست‌های حرکتی بهتر برای پاپ آپ، والپیپرهای مستقل برای حالت‌ها، یک برنامه آب‌وهوای کمی بازطراحی‌شده با دسترسی سریع به اطلاعات مفید، مرور مداوم اینترنت سامسونگ در دستگاه‌های دیگر و غیره.

این آپدیت در روزهای آینده برای کاربران بیشتری ارائه خواهد شد. کاربران گلکسی A51 LTE باید پس از دریافت اعلان یا با باز کردن برنامه تنظیمات در تلفن خود، رفتن به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب» آن را دانلود کنند. انتظار داریم بزودی گوشی‌های بیشتری اپدیت مذکور را دریافت کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا