اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A52

خبر خوب برای دارندگان گلکسی A52، اکنون می‌توانید One UI 6.1 را دانلود کنید! این سومین گوشی از سری گلکسی A5x است که به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. عرضه در ایالات متحده آمریکا و کانادا آغاز شد، اما به‌زودی راه خود را به بازارهای دیگر باز خواهد کرد.

مدل ۵G اولین مدل از سری گلکسی A52 است که دارای رابط کاربری One UI 6.1 است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی A52s و گلکسی A52 بزودی یا حداقل قبل از پایان این ماه به‌روزرسانی را دریافت کنند.

در ایالات متحده، کاربران واحدهای قفل نشده و برخی از انواع قفل شده توسط شرکت مخابراتی، از جمله T-Mobile، می‌توانند همین حالا به‌روزرسانی ۶.۱ One UI 5G Galaxy A52 را دانلود کنند. در کانادا، به روز رسانی در تمام شبکه‌های اصلی در دسترس است.

انتظار داریم تغییرات مشابه تغییرات مربوط به تلفن‌های هوشمند جدیدتر Galaxy A مانند Galaxy A53 و Galaxy A54 باشد. این بدان معناست که گوشی شما پس از نصب One UI 6.1 روی آن، هیچ ترفند هوش مصنوعی فانتزی را یاد نخواهد گرفت. همچنین ویژگی‌هایی مانند والپیپرهای تمام صفحه Always On Display را از دست خواهد داد.

برای رفتن به One UI 6.1، به منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار A52 5G خود بروید و گزینه دانلود و نصب را انتخاب کنید. اگر به‌روزرسانی فوراً نشان داده نشد، حتی اگر در بازاری هستید که سایر کاربران آن را دریافت کرده‌اند، ناامید نشوید. این به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار به صورت مرحله‌ای عرضه می‌شوند و ممکن است مدتی طول بکشد تا برای همه فعال شوند.

گلکسی A52 آپدیت شد

 در دیگر خبرها همین چند روز پیش، نسخه جدیدی از پیکربندی حافظه گوشی گلکسی S24 سامسونگ با ترکیب ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به همراه قیمت آن در هند به صورت آنلاین مشاهده شد. امروز برند گوشی‌های هوشمند کره‌ای بالاخره این نوع را در بازار هند عرضه کرد.

این نوع ذخیره‌سازی جدید در رنگ‌های زرد کهربایی، بنفش کبالت، سیاه اونیکس و خاکستری مرمری موجود است. قیمت این دستگاه ۸۵۹ دلار است و برای خرید از طریق وب سایت رسمی سامسونگ در دسترس است.

گلکسی S24 با چیپست Exynos 2400 عرضه می‌شود. این گوشی به سیستم عامل One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ مجهز شد. بسته به پردازنده مورد استفاده، پردازنده گرافیکی Adreno 750 یا Xclipse 940 نیز وجود خواهد داشت. این دستگاه در حال حاضر دارای سه نسخه ذخیره‌سازی است: ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت.

برای نمایشگر، صفحه نمایش Dynamic LTPO AMOLED 2X با سایز ۶.۲ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. یک واحد دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی) + ۱۰ مگاپیکسلی (تله فوتو) + ۱۲ مگاپیکسلی (فوق عریض) در عقب تعبیه شده و برای سلفی، یک دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی تدارک دیده شد.

در مورد باتری، این دستگاه از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی دارد. سایر مشخصات شامل اتصال شبکه ۵G، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e با پشتیبانی از سه باند و Wi-Fi Direct، بلوتوث ۵.۳، NFC، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و ضخامت ۷.۶ میلیمتر می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا