اخبار تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر Play 60 Plus

آنر در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی به نام آنر Play 60 Plus است. این مدل در یک سایت China Telecom مشاهده شده و همچنین توسط ۳C تأیید شد. بنابراین اکنون ما بسیاری از مشخصات آن را می‌دانیم، و علاوه بر آن تصاویر رسمی را برای بررسی داریم.

گوشی آنر Play 60 Plus دارای صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی ۷۲۰×۱۶۱۰ پیکسل LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۵ وات است.

در قسمت عقب یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی در کنار آن قرار دارد، در حالی که عکس‌های سلفی توسط یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به ثبت می‌رسد. این گوشی دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. دستگاه در رنگ‌های مشکی فانتوم، سبز سرزمین عجایب و سفید مهتابی عرضه خواهد شد.

این تلفن هوشمند اندروید ۱۴ را با پوسته Honor اجرا می‌کند. ابعاد آن ۱۶۶.۹ در ۷۶.۸ در ۸.۰۹ میلیمتر و وزن آن ۱۹۷ گرم است. فهرست China Telecom قیمت پایه ۱۵۰۰ یوان را آشکار کرده که در حال حاضر به ۲۰۶ دلار یا ۱۹۳ یورو تبدیل می‌شود. اگر این دستگاه خارج از چین عرضه شود، انتظار داشته باشید که بیشتر از آن باید پرداخت شود و مدلی گران‌تر خواهد بود. آنر پلی ۶۰ پلاس با توجه به فهرست شدن آن توسط یک اپراتور چینی در نزدیکی رونمایی قرار دارد.

گوشی آنر Play 60 Plus در نزدیکی

در دیگر خبرها در کنار عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند سری آنر ۲۰۰، این برند لپ تاپ جدیدی را نیز معرفی کرد. این مدل آنر MagicBook Pro 16 است که برای اولین بار در MWC امسال در فوریه معرفی شد و سپس در ماه بعد به بازار چین رسید. این دستگاه دارای طراحی پریمیومی به همراه مشخصات قدرتمند است.

آنر MagicBook Pro 16 دارای طراحی تمام فلزی با فناوری نوآورانه اسپری رنگ آمیزی سه بعدی است. وزن آن تنها ۱.۷۹ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۹.۹ میلی متر است. از نظر صفحه نمایش، مجیک بوک پرو ۱۶ دارای پنل ۱۶ اینچی با رزولوشن ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز است. این نمایشگر حاشیه‌های باریکی به اندازه ۲.۳۶ میلی‌متر دارد و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن ۹۳ درصد است. همچنین دارای ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3، قابلیت HDR 400، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و فناوری کاهش نور پویا است.

در قسمت صدا، دستگاه به شش بلندگو شامل چهار ساب ووفر و دو توییتر مجهز شده است. گفته می‌شود که این اولین لپ تاپ مبتنی بر ویندوز با صدای فضایی است.

در بخش فنی، MagicBook Pro 16 پردازنده اینتل Core Ultra 5 را در خود جای داده است. پردازنده گرافیکی Intel Arc یکپارچه روی آن وجود دارد. این دستگاه دارای سیستم دفع گرما هم است. لپ‌تاپ دو حالت را ارائه می‌دهد: یک حالت پرقدرت ۶۵ واتی که قدرت پردازنده را به حداکثر می‌رساند و یک حالت هوشمند ۵۰ واتی برای عملکرد متعادل. این دستگاه توسط یک باتری ۷۵ وات ساعتی پشتیبانی می‌شود که ادعا شده با شارژ کامل تا ۱۲ ساعت دوام می‌آورد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا