اخبار تکنولوژی

انتشار اندروید ۱۳ برای گوشی Redmi Note 12 5G

شیائومی همچنان به آپدیت گوشی‌های هوشمند خود به آخرین نسخه اندروید یعنی ۱۳ ادامه می‌دهد. این بار سیستم عامل را برای گوشی Redmi Note 12 5G منتشر کرده است.

به گفته پورتال رابط کاربری شیائومی، این سیستم با شماره ساخت MIUI-V14.0.2.0.TMQEUXM و MIUI-V14.0.3.0.TMQMIXM منتشر شده است. آپدیت جدید در اروپا (EET) و جهان (جهانی) منتشر شده و طبق معمول، بروزرسانی‌ها به صورت موجی در حال انتشار هستند.

توسعه دهندگان آپدیت امنیتی May Google را به سیستم اضافه کرده که آسیب پذیری‌های سیستم را حل می‌کند. سیستم عامل همچنین شامل تمام ویژگی‌های اصلی اندروید ۱۳ خواهد بود.

گوشی Redmi Note 12 5G به اندروید جدید رسید

در اخباری مرتبط همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی شیائومی Civi 3 رسما معرفی شد و اولین گوشی با چیپ دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا محسوب شده و عملکرد بالایی می‌تواند از خود نشان دهد.

این چیپ نسخه اورکلاک دیمنسیتی ۸۲۰۰ بوده و این پردازنده با قابلیت پردازش سیگنال تصویر (ISP) شیائومی و مدیاتک همراه است. همانند گوشی‌های مدل قبلی سیوی، Civi 3 بر روی تجربه دوربین با دوربین‌های سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی که در یک بریدگی بیضی شکل در کنار فلاش‌های LED قرار گرفته، تمرکز دارد.

دوربین سلفی اولیه دارای OIS و فوکوس خودکار بوده و در حالی که ماژول دوم دارای زاویه ۱۰۰ درجه گسترده‌تر و فیلمبرداری باکیفیت ۴K است. فلاش‌های LED در جلو از هوش مصنوعی برای شبیه سازی جلوه‌های نوری از سرد تا گرم استفاده می‌کنند تا رنگ‌های واقعی‌تری را در سلفی‌های شما ایجاد کنند.

عقب دستگاه یک بریدگی دوربین بزرگ داشته که سه سنسور را در خود جای داد. یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 با پیکسل‌های بزرگ ۱.۰ میکرومتری و OIS، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا