اخبار تکنولوژی

انتشار اندروید ۱۴ برای گوشی موتورولا Edge 30 اولترا

موتورولا Edge 30 اولترا در سال ۲۰۲۲ راهی بازارهای جهانی شد. با سیستم عامل اندروید ۱۲ هم به فروش رسید. این گوشی هوشمند سال گذشته به اندروید ۱۳ نیز آپدیت شد. اکنون، Edge 30 Ultra در حال دریافت یکی دیگر از آپدیت‌های اصلی سیستم عامل است. این دستگاه به‌تازگی آخرین سیستم عامل اندروید ۱۴ را دریافت می‌کند.

موتورولا به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را برای کاربران Edge 30 Ultra در آمریکای لاتین و اروپا عرضه می‌کند. آپدیت نرم افزار دارای شماره ساخت سیستم عامل U1SQ34.52-21-1 است. این در حال پخش بوده و حجم فایل دانلودی به ۱.۴۵ گیگابایت می‌رسد. توصیه می‌شود آپدیت را از طریق WiFi یا اتصال شبکه پایدار دانلود کنید.

این به‌روزرسانی به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و بنابراین رسیدن به تمام دستگاه‌های Edge 30 Ultra زمان می‌برد. علاوه بر این، به‌روزرسانی اندروید ۱۴ باید به گوشی‌های هوشمند در بازارهای دیگر نیز گسترش یابد. کاربران می‌توانند با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی‌های سیستم > بررسی به‌روزرسانی‌ها، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنند.

موتورولا Edge 30 اولترا آپدیت شد

موتورولا Edge 30 اولترا

به‌روزرسانی اندروید ۱۴ در موتورولا اج ۳۰ اولترا، ویژگی‌ها و پیشرفت‌های مختلفی را به همراه دارد. تم های تک رنگ جدید با گزینه های رنگی اضافی، فونت‌های سیستم جدید، صفحه تنظیمات دقیق باتری، حفظ حریم خصوصی و امنیت بهبود یافته، امکان استفاده از تلفن به عنوان وب کم و موارد دیگر وجود دارد.

ماه گذشته، موتورولا لیست دستگاه‌های واجد شرایطی را که قرار است به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کنند، تایید کرد. Edge 30 Ultra آخرین مورد از این لیست است. پیش از این، برند متعلق به لنوو، به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای گوشی‌های هوشمند G53، Edge+ 2023 و Edge 40 Pro منتشر کرده بود.

 موتورولا یک شرکت چند ملیتی آمریکایی بود که در سال ۱۹۲۸ تأسیس شد. این شرکت در زمینه تولید سخت‌افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و دیگر وسایل ارتباطی فعالیت می‌کرد. در سال ۲۰۱۱، موتورولا به دو شرکت “موتورولا سلوشنز” و “موتورولا موبیلیتی” تقسیم شد. به طور کلی، موتورولا نامی شناخته شده در صنعت مخابرات است و محصولات این شرکت به دلیل کیفیت و تنوع بالا، مورد استقبال کاربران در سراسر جهان قرار گرفته‌اند.

انتظار داریم موتورولا به مرور زمان آپدیت جدید را برای بیشتر محصولات خود منتشر کند. آپدیتی که ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد. احتمالا بزودی پرچمداران دیگر این برند بروزرسان دریافت کنند. شایان ذکر بوده پیشتر مدل‌های دیگری بروزرسانی دریافت کردند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا