اخبار تکنولوژی

انتشار بتا دوم iOS 16.6 برای آیفون ها

بتا نخست سیستم عامل iOS 17 بزودی منتشر خواهد شد و اپل قصد دارد با معرفی در WWDC 2023، مدتی بعد بتا را فعال سازد. حال به تازگی همچنان بتاهایی برای iOS 16 منتشر می‌شود که اکنون نوبت بتا دوم iOS 16.6 رسید.

 از این گذشته، اپل باید قبل از اینکه به نسخه بزرگ بعدی برود، اشکالات خود را برطرف کرده و عملکرد را از طریق آپدیت‌های جزئی بهبود بخشد. بتا دوم ۱۶.۶ اکنون برای کسانی که در برنامه توسعه دهندگان اپل ثبت نام کرده‌اند در دسترس است. بنابراین، چه چیز جدیدی در این بیلد وجود دارد و چگونه آن را نصب کنیم؟

هنگام جستجوی Contact Key Verification در تنظیمات iOS 16.6 beta 1، برنامه یک نتیجه مرتبط را برای گزین‌ ای که هنوز فعال نشده است، نشان می‌دهد. بتا دوم iOS 16.6 گویی این ردیابی را حذف می‌کند، زیرا جستجوی ویژگی اکنون همان نتیجه را نشان نمی‌دهد. اپل می‌تواند این پیشنهاد پیش بینی شده را در نسخه بتای iOS 16.6 آینده معرفی کند.

بتا دوم iOS 16.6 برای توسعه دهندگان منتشر شد

 بتا دوم iOS 16.6

ما هنوز در حال کسب اطلاعات پیرامون iOS 16.6 beta 2 برای سایر تغییرات بصری یا ویژگی‌هایی هستیم که ممکن است به کار گرفته شود. اگر بعدها موارد قابل توجه دیگری را مشاهده کردیم به اطلاع خواهیم رساند. در اخباری مرتبط اپل هیچ گاه تعداد کاربران اپ استور خود را مختص به هر منطقه اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد تعداد کاربران اروپا آن بسیار زیاد است. به شکلی که اپ استور اپل در اروپا ۱۰۱ میلیون کاربر دارد.

بر اساس قانون خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا، هر فروشگاه اپلیکیشنی با بیش از ۴۵ میلیون کاربر مشمول قوانین سخت‌گیرانه‌تری است، این امر باعث شده اپل نشان دهد که چه تعداد کاربر اروپایی در اپ استور خود دارد.

قبلاً شایعه‌ای شنیده بودیم مبنی بر اینکه iOS 17 امکان بارگذاری جانبی برنامه‌ها در آیفون یا آیپد را فراهم می‌کند، این بدان معناست که شما می‌توانید از فروشگاه برنامه‌های جایگزین در این دستگاه‌ها و همچنین فروشگاه اپ Apple استفاده کنید. انتظار می‌رود که این مورد در اواخر سال جاری، زمانی که iOS 17 منتشر شد، اجرایی شود، ما انتظار داشتیم که در ماه سپتامبر همراه با گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۵ عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا