اخبار

انتشار تصاویر رندر جدید از آیفون ۱۱ مکس اپل

با شروع فصل تابستان، توجهات همگان بیش از پیش به اپل جمع می شود تا در ماه سپتامبر با آیفون های جدید ملاقات کنند. قاعدتا با نزدیک شدن به این تاریخ اطلاعات خیلی بیشتری از این دستگاه توسط شرکت و فاش کننده ها در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. به دنبال این موضوع روز گذشته رندرهایی از قاب آیفون ۱۱ مکس منتشر شد که به وضوع نشان می دهد که محصول تازه شرکت اپل دارای دوربین سه گانه با طراحی مربعی شکل است.

البته شاید شما نیز به یاد داشته باشید که در اوایل ماه ژوئن ۲۰۱۹ نیز قاب های آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ مکس و آیفون ۱۱R توسط شرکت Olixar رونمایی شد. دقیقا همین قاب ها بودند که حدس و گمان های مختلف درباره تعداد و طرح قاب دوربین این محصولات را تایید کرد. به این ترتیب باید بگوییم که اپل برای گوشی های هوشمند آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ مکس یک دوربین سه گانه با طراحی مربع گونه قاب کناری درنظر گرفته است، اما محصول دیگر این خانواده که برپایه اقتصادی بودن متولد گردیده، به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.

رندرهای جدید منتشر شده از قاب آیفون های جدید، علاوه بر تایید بخش دوربین اصلی دستگاه ها، اطلاعات دیگری را نیز ارائه دادند. براساس آنچه از این رندرها مشخص می باشد، می توان گفت که پرچمدار جدید اپل همچنان به پورت لاتنینگ مجهز خواهد بود. این درحالی می باشد که تا به امروز گزارش های زیادی درباره جایگزین شدن این پورت با پورت USB-C منتشر شده بود. البته با مجهز شدن تبلت های جدید اپل به این درگاه، گمانه زنی ها در این باره بیشتر شده و افراد زیادی این پیش بینی را می کردند که این اتفاق حداقل در پرچمدار اپل صورت خواهد گرفت. علاوه بر آن در گذشته اطلاعات منتشر شده از iOS 13 به کابل تایپ سی اشاره داشت.

از طرفی تا به امروز شنیده هایی زیادی مطرح گردید که آیفون های جدید به صورت پیش در داخل جعبه با شارژهای ۱۸ وتی به دست خریداران خواهند رسید، باید دید که سرنوشت این خبر نیز همانند پورت USB-C خواهد بود یا خیر. چرا که هم اکنون آیفون ها با یک شارژ ۵ واتی عرضه شده و کاربران می توانند به صورت جداگانه شارژ ۱۸ واتی را خریداری و استفاده کنند. ناگفته نماند که این محصولات همچنین از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کنند.

علاوه بر این ها، پیش بینی های انجام شده حکایت از آن دارند که ظرفیت باتری آیفون ۱۱ مکس در محدوده ۳۴۹۱ تا ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعت بوده و در آیفون ۱۱ از یک باتری با ظرفیت ۳۱۸۹ تا ۳۳۲۲ میلی آمپر ساعت استفاده شدن و آیفون ۱۱R از باتری ۳۰۸۹ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. همچنین لازم به ذکر می باشد که تمامی مدل های آیفون جدید از پردازنده A13 تولیدی اپل برای پردازش اطلاعات استفاده خواهند کرد که توسط معماری ۷ نانومتری توسعه یافته است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا