اخبار تکنولوژی

انتشار تصاویر رندر شده از گوشی iPhone SE 4

شایعاتی از معرفی نسل بعدی گوشی iPhone SE در سال ۲۰۲۳ میلادی با طراحی جدید به گوش می‌رسد. از این رو مشخصاتی از گوشی iPhone SE 4 منتشر شده و می‌دانیم این گوشی از نمایشگر بزرگ‌تر برخوردار خواهد بود. اکنون رندرهایی از گوشی آیفون S3 4 افشا شده که از طراحی متفاوت آن با نسل قبلی حکایت دارد.

گوشی iPhone SE 4 به احتمال زیاد در سال آینده میلادی به بازار بیاید و به نماینده اپل در بازار گوشی‌های میان رده و اقتصادی تبدیل شود. نسل سوم این گوشی بدون تغییرات اساسی در طراحی عرضه شد و حال به نظر می‌رسد iPhone SE 4 با طراحی متفاوت و نزدیک به iPhone XR، سرنوشت متفاوتی را در پیش داشته باشد.

اپل گوشی های آیفون SE 3 و ۲ را با الهام از آیفون ۸ طراحی کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد iPhone SE 4 را حداقل از نظر ظاهری از گوشی آیفون XR که در سال ۲۰۱۸ به بازار آمد وام گرفته است. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر حذف شده‌اند و دیگر از دکمه هوم خبر نیست.

گوشی iPhone SE 4 با طراحی جدید

انتشار تصاویر رندر شده از گوشی iPhone SE 4

اپل در مدل‌های قبلی آیفون SE حسگر اثر انگشت را در دکمه هوم تعبیه کرده بود و با حذف این دکمه، به نظر می‌رسد آیفون SE 4 اولین گوشی اپل با حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه باشد. نمایشگر آیفون SE 4 نیز ابعادی ۶.۱ اینچی دارد تا مشتریان آیفون اقتصادی جای بیشتری برای کار داشته باشند.

اطلاعات چندانی از سخت‌افزار گوشی آیفون SE 4 در دسترس نیست، اما استفاده از تراشه A15 یا A16 Bionic محتمل به نظر می‌رسد. در پشت دستگاه نیز یک دوربین با فلاش LED خودنمایی می‌کند. لبه پایینی گوشی آیفون SE 4 جایگاهی برای اسپیکر و میکروفون خواهد بود و سمت چپ آن نیز سوییچ بی‌صدا، دکمه پاور و سینی سیم‌کارت را میزبانی می‌نماید.

انتظار داریم گوشی آیفون SE 4 در سال آینده میلادی و در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز به بازار بیاید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا