اخبار تکنولوژی

انتشار تصویری زنده از گوشی ویوو Y36 آینده

شرکت ویوو در نظر دارد بزودی گوشی ویوو Y36 را به عنوان بخشی از خانواده Y و میان رده معرفی کند. به تازگی تصویر رندر این دستگاه قبل رونمایی فاش شده است.

طبق تصویر، ویوو Y36 دارای بدنه تخت بوده و عقب آن جزیره دوربین مستطیل شکل با دو حسگر بزرگ دوربین و یک فلاش LED قرار دارد. طراحی آشنا که همیشه ویوو به استفاده از آن می‌پردازد.

این تلفن هوشمند در جلو نیز حفره دوربین در وسط صفحه نمایش دارد. از نظر مشخصات، این دستگاه دارای پنل ۶.۸ اینچی LCD خواهد بود. علاوه بر این، شامل تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی می‌شود.

ویوو Y36 با مشخصاتی میان رده در راه است

ویوو Y36

اطلاعات دیگری در دست نیست. در دیگر خبرها سری ویوو X90 از سه گوشی تشکیل شده که باید به X90، X90 Pro و X90 Pro+ اشاره کرد، اکنون اطلاعات بیشتری در مورد تلفن ویوو X90S آینده منتشر شده که عضو جدید بوده و بزودی از راه خواهد رسید.

بر اساس شایعات، X90S مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 9200+ است که هنوز معرفی نشده و انتظار داریم در تاریخ ۱۰ می معرفی شود و به تازگی در لیست کنسول Google Play رویت شد.

لیست GPC تأیید می‌کند که X90S به چیپست مدیاتک MT6985 مجهز خواهد بود که گمان می‌رود نام داخلی Dimensity 9200+ داشته باشد. این لیست نشان داده که هسته اصلی ARM Cortex-X3 با فرکانس ۳.۰۵ گیگاهرتز در کنار ۳ هسته Cortex-A715 با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود. در بخش GPU دارای گرافیک ARM Mali G715 است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا