اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر تبلیغاتی جدید از شیائومی ۱۳ پرو

شیائومی در نظر دارد اول دسامبر سری پرچمداران خود را به نام شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ را معرفی کند. تاکنون شایعات و اطلاعات مختلفی منتشر شد و اکنون نوبت به یک تصویر تبلیغاتی رسید.

شیائومی ۱۳ پرو در رندر فاش شده با رنگ سبز دیده شده است. در تصویر پنل عقب دستگاه نمایان بوده که ماژول دوربین مربعی دارد و سه حسگر دوربین در این مربع جای گرفت. گویی در توسعه دوربین شیائومی با لایکا همکاری داشته است. همچنین فلاش LED هم در کنار دوربین‌های عقب جای گرفته است.

سبک طراحی نسل جدید پرچمدار شیائومی بسیار متفاوت به نظر رسیده و حاشیه بدنه هم حالت انحنا دارد. شیائومی ۱۳ هم احتمالا با همین سبک از راه برسد. انتظار داریم دو گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 بهره ببرند.

شیائومی۱۳ پرو یک گوشی متفاوت در طراحی

انتشار تصویر تبلیغاتی جدید از شیائومی13 پرو

در یک تصویر دیگر شیائومی مدعی است که گوشی‌های پرچمدار به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تجهیز شدند. این شرکت افزود که رم LPDDR5X 33 درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل داشته و با تراشه حافظه UFS 4.0 سرعت ۱۰۰ درصد بیشتر نسبت به قبل در سری شیائومی ۱۳ قابل مشاهده است.

در بخش باتری انتظار داریم سرعت شارژ ۶۷ واتی را در مدل ساده و سرعت شارژ ۱۲۰ واتی را در مدل پرو شاهد باشیم. متاسفانه ظرفیت باتری آشکار نشد. در سوی دیگر باید به دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی عقب با محوریت حسگر ۱ اینچی سونی IMX989 برای نسخه پرو اشاره کرد. در رویداد اول دسامبر علاوه بر سری شیائومی ۱۳، هدفون شیائومی بادز ۴، ساعت Watch S2 و رابط کاربری MIUI 14 هم معرفی خواهد شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا