اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر تیزری از ساعت Watch Pro 2 برند CMF

ساعت Watch Pro 2 برند CMF قرار است در ۸ جولای در کنار CMF Phone 1 و CMF Buds Pro 2 رونمایی شود. برای ایجاد هیاهو در مورد عرضه محصولات جدید خود، زیربرند Nothing تیزرهای متعددی را در مورد مشخصات آنها به اشتراک گذاشته است.

اخیراً، CMF by Nothing تأیید کرده  که Watch Pro 2 دارای سیستم قاب قابل تعویض است. این گجت پوشیدنی در رنگ نارنجی با قاب گرد نشان داده شده است. پیش‌بینی می‌شود که با ارتقای CMF Watch Pro عرضه شود.

از طریق ایکس، CMF by Nothing تایید کرده که ساعت Watch Pro 2 دارای حاشیه‌های قابل تعویض خواهد بود. این ظاهر قابل تنظیم بیشتری را برای مصرف کننده ارائه می‌دهد. این برند همچنین تصویری را به اشتراک گذاشت که این ویژگی را نشان می‌دهد. در تصویر، سفیر برند CMF، بازیگر راشمیکا ماندانا، دیده می‌شود که ساعت را روی یک مچ می‌بندد در حالی که با دست دیگر قاب فیزیکی اطراف صفحه ساعت را تغییر می‌دهد.

تصویر رسمی Watch Pro 2 را در بند نارنجی نمادین CMF با صفحه گرد به جای بند مربعی قبلی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود در چندین رنگ دیگر نیز عرضه شود. به نظر می‌رسد ساعت دارای یک تاج دیجیتالی قابل توجه در سمت راست است. CMF ممکن است از آهنربا برای نگه داشتن قاب‌های قابل تعویض در جای خود استفاده کند.

CMF Watch Pro 2 پیشتر تایید شده است که دارای آلیاژ آلومینیوم بوده و بیش از ۱۰۰ واچ فیس مختلف دارد. این ساعت با به‌روزرسانی‌هایی نسبت به CMF Watch Pro، که در هند با قیمتی معادل ۴۴۹۹ روپیه عرضه شد. دومی دارای صفحه نمایش ۱.۹۶ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۵۸ هرتز و بیش از ۶۰۰ نیت حداکثر روشنایی است. CMF Watch Pro  بیش از ۱۱۰ حالت ورزشی دارد و سطوح SpO2، چرخه خواب و سطوح استرس را ردیابی می‌کند. پشتیبانی از تماس بلوتوث، استاندارد IP68 و اعلان‌های هوشمند از دیگر ویژگی‌های کلیدی دستگاه هستند.

این ساعت دارای باتری ۳۴۰ میلی آمپرساعتی است. CMF by Nothing واچ پرو ۲ را در ۸ جولای عرضه خواهد کرد.

ساعت Watch Pro 2 از راه می رسد

در دیگر خبرها شرکت ناتینگ پیشتر برند CMF را ایجاد کرد و اکنون قرار است بزودی گوشی CMF به عنوان اولین تلفن هوشمند این زیربرند ناتینگ معرفی کند. زیرا به تازگی اولین اطلاعات آن فاش شد.

زیربرند ناتینگ، CMF، با لوازم جانبی مقرون به صرفه خود مانند گردنبند، هدفون و شارژر، در بازار نامی برای خود دست و پا کرده است. با این حال، یک افشا اخیر نشان می‌دهد که CMF ممکن است با ورود به فضای گوشی‌های هوشمند قدمی فراتر بردارد. دستگاهی با شماره مدل “A015” در پایگاه داده گواهی BIS هند ظاهر شد. در حالی که این شماره مدل در ابتدا به گوشی آینده Nothing (3) مرتبط بود، BIS به طور خاص از آن به عنوان یک محصول CMF یاد می‌کند.

این موضوع هرگونه سردرگمی در مورد فون (۳) را برطرف می‌کند و باعث ایجاد حدس و گمان در مورد اولین گوشی هوشمند CMF می‌شود. شماره مدل “A015” نیز از طرح نام‌گذاری معمولی Nothing منحرف است (A063 برای فون(۱) و A065 برای فون(۲). این به ایده یک فون با برند CMF وزن بیشتری می‌بخشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا