اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر جدید از گوشی Redmi A3

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی Redmi A3، یک گوشی هوشمند رده پایه، در هند است. اطلاعات ارائه شده توسط ۹۱Mobiles، با حسن نیت از افشاگر Paras Guglani، حاکی از آن است که نسخه پایه Redmi A3 کمتر از ۷۰۰۰ روپیه قیمت خواهد داشت و انتظار می‌رود نسخه بالاتر با قیمت کمتر از ۹۰۰۰ روپیه عرضه شود.

طراحی و مشخصات ردمی A3 قبلا فاش شده بود و گزارش اخیر همچنین تصویری زنده از این دستگاه را نشان می‌دهد که دارای بدنه عقب شیشه‌ای و براق است. انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک بریدگی به سبک ناچ و حاشیه‌های نازک در بالا و کناره‌ها باشد. قرار است در سه رنگ سبز، آبی و مشکی موجود شود. انتظار می‌رود عقب گوشی دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای باشد که دوربین‌های دوگانه و فلاش LED را در خود جای داده است.

انتظار رفته دستگاه به صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچ مجهز شده و از فناوری LCD استفاده خواهد کرد که به آن دسترسی به نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را می‌دهد. تصاویر بسته‌بندی خرده‌فروشی لو رفته نشان‌دهنده یک مدل بالاتر با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار Redmi A3 می‌توان به چیپست مدیاتک، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با لنز هوش مصنوعی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ واتی و اندروید ۱۳ گو ادیشن به عنوان سیستم عامل اشاره کرد.

گوشی Redmi A3 در نزدیکی

گوشی Redmi A3

در حال حاضر، شیائومی به طور رسمی این جزئیات را تایید نکرده است. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری توسط شیائومی منتشر شود و به‌روزرسانی‌های بیشتری به محض در دسترس قرار گرفتن ارائه خواهد شد.

ردمی نام تجاری گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت شیائومی است که برای اولین بار در جولای ۲۰۱۳ معرفی شد. گوشی‌های ردمی از رابط کاربری شیائومی می یوآی استفاده می‌کنند. این شرکت در گذشته تحت عنوان تجاری HongMi فعالیت می‌کرده است. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب هستید، گوشی‌های ردمی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند.

باید منتظر ماند این برند گوشی موردبحث را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. این شرکت در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا