اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر گوشی هوآوی P70 Art

شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی سری گوشی پرچمدار P70 را معرفی کند و اکنون به تازگی تصویر رندر گوشی هوآوی P70 Art به بیرون درز پیدا کرده است.

هواوی P70، هواوی پی ۷۰ پرو و هواوی پی ۷۰ آرت قرار است در این ماه به طور رسمی معرفی شوند، اگر افشای اطلاعات اخیر باور شود. هوآوی هنوز جزئیاتی در مورد جانشینان سری هواوی P60 فاش نکرده، اما قبل از آن، جزئیات زیادی از P70 Art به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. آخرین اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی یک ویژگی ارتباط ماهواره‌ای را ارائه می‌دهد. این به کاربران امکان می‌دهد وقتی به شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi دسترسی ندارند با خدمات اضطراری تماس بگیرند. گفته می‌شود که با یک دوربین عقب سه‌گانه عرضه می‌شود.

افشاگر صنعت Teme (@RODENT950) تصویر ادعایی از P70 Art را منتشر کرد که ماژول دوربین را در پلتفرم X نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که ماژول دوربین طراحی کمی متفاوت از مدل‌های قبلی خود دارد. سه سنسور در کنار یک فلاش LED قرار دارد و نشان داده شده است که دارای لوگو XMAGE است.

علاوه بر این، یک منبع آگاه چینی در Weibo ادعا می‌کند که P70 Art یک ویژگی ارتباطی ماهواره ای را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد در مناطقی که اتصال سلولی یا Wi-Fi ندارند به خدمات اضطراری دسترسی داشته باشند. همچنین گفته می‌شود که دارای سنسور دوربین ۱ اینچی سونی IMX989 است.

گوشی هوآوی P70 Art جذاب تر از همیشه

 هوآوی P70 Art

انتظار داریم هوآوی P70 Art ارتقاء قابل توجهی نسبت به P60 Art سال گذشته داشته باشد. مدل دوم در مارس سال گذشته با برچسب قیمت اولیه ۸۹۸۸ یوان برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شد.

هوآوی P60 Art دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO OLED با نرخ رفرش تا ۱۲۰ هرتز است و مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸+ نسل ۱. این گوشی همچنین دارای یک دوربین سه گانه عقب است که شامل دو سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود. در قسمت سلفی، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی و مکالمه تصویری تعبیه شده است.

این دستگاه تا ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی دارد و از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بهره می‌برد. باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی با شارژ سریع ۸۸ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی همراه است.

در دیگر خبرها این برند سعی دارد سری پی ۷۰ را ماه آوریل یا می معرفی کند. شایعات بسیاری درباره این سری منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب برند چینی نرسید. این خانواده سه مدل پرو، استاندارد و آرت دارد که هر یک ویژگی خاصی ارائه می‌دهند. البته بهترین مدل نسخه آرت است که از دوربین بهتر و سخت افزاری قوی‌تر بهره می‌برد.

هوآوی همیشه سعی داشته محصولاتی برجسته در اختیار مخاطب خود ارائه دهد و گوشی‌های مذکور نیز از این قاعده مستثنی نیستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا