اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر گوشی Moto G Stylus 5G 2023

براساس گزارش‌های انتشاریافته، گوشی Moto G Stylus 5G 2023 دو نسخه ۴جی و ۵جی خواهد شد و بزودی از راه خواهد رسید. گفته می‌شود که هر دو مدل دارای اسم رمز ژنو هستند.

نسخه ۴G شماره مدل XT2317 داشته، در حالی که نوع ۵G دارای شماره مدل XT2315 است. گزارشی که اخیرا منتشر شد، اطلاعات زیادی را در مورد نسخه ۴G فاش کرد. اکنون ایوان بلاس، افشاگر مشهور، رندرهای جدیدی از گوشی Moto G Stylus 5G 2023 منتشر کرده است.

در تصاویر انتشاریافته، گوشی Moto G Stylus 5G 2023 در رنگ‌های برنزی و مشکی عرضه خواهد شد. در قسمت جلو، دستگاه دارای یک صفحه نمایش حفره دار بوده و حاشیه ضخیم همراه است. پنل عقب گوشی یک ماژول دوربین مربعی شکل داشته که یک لنز دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی با فلاش LED را در خود جای داد.

به نظر می‌رسد G Stylus (2023) دارای دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور با اسکنر اثر انگشت جانبی است و اسلات سیم کارتی هم سمت کناری قابل مشاهده است.

گوشی Moto G Stylus 5G 2023 در راه است

تصویری که پایین گوشی را نشان می‌دهد این بوده که دستگاه دارای اسلات قلم، خروجی بلندگو، میکروفون، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا است. گزارش‌های قبلی نشان داده بود که این دستگاه به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی دارد.

انتظار  داریم Moto G Stylus (2023) با ۴ گیگابایت / ۶ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۳ همراه است. باقی مشخصات آن هنوز آشکار نشد و در دو رنگ مشکی و خاکستری به فروش خواهد رسید. این احتمال وجود دارد که دستگاه در انحصار بازار ایالات متحده باقی بماند. این دستگاه به عنوان جانشینی برای موتورولا موتو جی استایلوس (۲۰۲۲) انحصاری ایالات متحده سال ۲۰۲۲ شناخته می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا