اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر گوشی Realme C53

طبق گزارش‌ها، ریلمی در حال کار بر روی یک گوشی جدید از سری C به نام گوشی Realme C53 است. این دستگاه با شماره مدل RMX3760 در پلتفرم صدور گواهی‌ها در کشورهای مختلف مانند هند، اندونزی، مالزی و تایلند مشاهده شده است. از این رو، به نظر می‌رسد که تا رونمایی فاصله باقی نمانده است.

 Appuals در گزارشی جدید رندرها و مشخصات C53 را منتشر کرده که آن را شبیه به آیفون اپل نشان می‌دهد. ریلمی C53 دارای یک پنل ۶.۷۴ اینچی IPS LCD است که رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. دستگاه به یک چیپست Unisoc T612، شش گیگابایت رم LPDDR4x، شش گیگابایت رم مجازی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز است.

گوشی Realme C53 و آشکار شدن طراحی آن

گوشی Realme C53گوشی Realme C53

C53 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.2 و یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر وارد بازار می‌شود. در سوی دیگر باید به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دو گانه ۵۰ و ۰.۳ مگاپیکسلی در عقب اشاره کرد.

در این گزارش همچنین اشاره شده که دستگاه دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، اسکنر اثر انگشت جانبی، درگاه USB Type-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود. این دستگاه دارای لبه‌های صاف و ضخامت ۷.۵۹ میلی‌متر است. جزئیات قیمت توسط ریلمی اعلام نشد.

ریلمی Narzo N55 که ماه گذشته معرفی شد، به طور انحصاری از طریق آمازون در هند در دسترس است. نسخه ریبرند شده گوشی با نام Realme C55 از طریق Flipkart در این کشور در دسترس قرار می‌گیرد. به همین ترتیب، Narzo N53 که به تازگی معرفی شده، از طریق آمازون در هند به فروش می‌رسد و از طریق Flipkart به عنوان Realme C53 مجدد عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا