اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر زنده گوشی آنر مجیک ۶ پرو

آنر امروز گوشی هوشمند ۹۰GT خود را به همراه Honor Pad 9 در چین معرفی می‌کند. پس از این عرضه، شرکت احتمالاً توجه خود را به سری Honor Magic 6 معطوف خواهد کرد. شایعات حاکی از عرضه اوایل سال ۲۰۲۴ در چین هستند و با نزدیک شدن به آن تاریخ، اطلاعات در مورد ویژگی‌های احتمالی سری Magic 6 از جمله آنر مجیک ۶ پرو بیشتر می‌شود.

افشا اخیر که توسط یکی از کاربران Weibo به اشتراک گذاشته شده، تصویری واقعی از آنچه می‌تواند Magic 6 Pro باشد را به نمایش می‌گذارد. این تصویر یک دوربین سه گانه در عقب را نشان می‌دهد که به صورت مثلثی چیده شده است. به نظر رسیده دوربین بالایی یک لنز پریسکوپ باشد، با توجه به کتیبه زوم “۱۰۰x” در زیر آن قضاوت کنیم. کاربر Weibo همچنین یک رندر ارائه کرده که نمای واضح‌تری از طراحی گوشی ارائه می‌دهد.

در زیر لنز پریسکوپ، دو حسگر دیگر احتمالاً یک لنز اصلی و فوق عریض قرار دارند. شایعات قبلی از یک سنسور ۱ اینچی Omnivision OV50K برای دوربین اصلی و یک لنز ۱۶۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو حکایت دارند. علاوه بر این، ما همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تشخیص چهره سه‌بعدی Time-of-Flight (ToF) در بریدگی قرص‌شکل جلو قرار گیرد.

گوشی آنر مجیک ۶ پرو در راه است

آنر مجیک 6 پرو

همچنین انتظار رفته Magic 6 Pro از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 قدرت بگیرد و حتی ممکن است به اتصال ماهواره‌ای نیز مجهز شود. آنر همچنین اخیراً یک علامت تجاری برای دومی ثبت کرده است.

شایعه شده است که فراتر از مدل Pro، سری Magic 6 شامل یک نسخه استاندارد و یک مدل Porsche Design خواهد شد. اگرچه چندی پیش رندرهای دومی در کنار Pro منتشر شد، اما با توجه به افشای جدید طراحی متفاوتی برای Magic 6 Pro، نادرست به نظر می‌رسند. در حالی که تاریخ عرضه رسمی هنوز تایید نشده است، به نظر می‌رسد ژانویه ۲۰۲۴ یک بازه زمانی بالقوه برای عرضه سری Magic 6 باشد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. آنر در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع و جذابی همراه سازد. آنر مجیک ۶ نیز بخشی از این برنامه بوده که اوایل ۲۰۲۴ راهی بازار خواهد شد. انتظار رفته این سری ابتدا در چین و سپس سایر نقاط به فروش برسد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا