اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر شماتیکی گوشی Redmi K60 Ultra

شایعات حاکی از آن است که گوشی Redmi K60 Ultra در سه ماهه سوم سال جاری از راه خواهد رسید. پیش بینی شده که نسخه ریبرند یا بهینه‌سازی شده از Xiaomi 13T Pro برای بازار جهانی باشد.

به تازگی، افشاگر صنعت Digital Chat Station طرحی یک گوشی هوشمند آینده را بدون ذکر نام به اشتراک گذاشت. پیش بینی شده می‌شود که این طراحی گوشی Redmi K60 Ultra باشد. رندر ادعایی Redmi K60 Ultra این گوشی هوشمند را با حاشیه‌های بسیار نازک در چهار طرف اطراف نمایشگر نشان می‌دهد. قاب‌ها متقارن به نظر رسیده و یک حفره دوربین وسط نمایشگر قرار دارد.

در بخش عقب، دستگاه دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل بوده که دو حلقه دوربین بزرگ، یک ماژول دوربین کوچک و یک فلاش LED به شکل بیضی را در خود جای داده است. گزارش‌عل ادعا کردند که Redmi K60 Ultra دارای یک پنل OLED است و از وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. چیپست Dimensity 9200 Plus که قلب تپنده iQOO Neo 8 Pro بوده، در این مدل نیز یافت خواهد شد.

گوشی Redmi K60 Ultra با طراحی آشنا

گوشی Redmi K60 Ultra

انتظار داریم K60 Ultra دارای یک باتری با شارژ سریع ۱۰۰ واتی باشد. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد. K60 Ultra احتمالاً در ماه آگوست عرضه شده و جانشین Redmi K50 Ultra است. در دیگر خبرها شیائومی نه تنها از تلویزیون TV ES Pro، بلکه از یک مدل بزرگ بزرگ دیگر، تحت برند Redmi، رونمایی کرد. دومین محصول جدید ردمی مکس نام داشته و از پنل ۹۰ اینچی بهره می‌برد.

این تلویزیون همانطور از نامش پیدا است، پنل ۹۰ اینچی مورب داشته و  برروی یک پنل IPS با نور پس زمینه LED قرار گرفت. صفحه نمایش دارای رزولوشن ۴K ULTRA HD است و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی دارد و شدت روشنایی ۷۰۰ نیتی ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا