اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر ماکت آیفون ۱۶ اپل

سری آیفون ۱۶ اپل در مسیر عرضه در ماه سپتامبر قرار دارد و ما شاهد اطلاعات فاش شده‌ای بودیم که نشان می‌دهد در حال طراحی مجدد بر روی آیفون ۱۶ پایه هستیم. تصویر آیفون ۱۶ در پنج گزینه رنگی، باز هم تراز عمودی دوربین جدید را تایید می‌کند.

آیفون ۱۶ در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، سبز و صورتی نشان داده شده است که به نظر می‌رسد بسیار اشباع‌تر از رنگ‌های بی‌صدا در آیفون ۱۵ سال گذشته هستند. به نظر می‌رسد قسمت عقب دارای روکشی براق است و همچنین می‌توانیم دکمه پاور و روشن را ببینیم. دکمه ضبط جدید شایعه شده، هر دو در سمت راست دستگاه قرار دارند. دومی یک دکمه مکانیکی جدید با سطح خازنی خواهد بود که امکان حرکت حرکتی برای بزرگنمایی را فراهم می‌کند.

به نظر می‌رسد در همان جایی که آنتن mmWave در آیفون‌های فروخته شده در ایالات متحده وجود دارد، قرار داده شده است. همچنین شایعه شده است که تمامی دستگاه‌های سری آیفون ۱۶ (ساده و پرو) دارای دکمه Action هستند که در نهایت سوئیچ بی صدا را حذف می‌کند. انتظار می‌رود آیفون ۱۶ با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز عرضه شود. نمایشگر ممکن است حاشیه‌های باریک‌تری داشته باشد که می‌تواند مورد استقبال قرار گیرد.

هر چهار دستگاه سری آیفون ۱۶ باید با چیپست اپل A18 عرضه شوند و مدل‌های پرو نسخه A18 Pro را دریافت کنند در حالی که مدل ساده تراشه پایه A18 را دریافت می‌کند. همچنین انتظار می‌رود اپل یک باتری ۳۵۶۱ میلی آمپرساعتی را در داخل آیفون ۱۶ ارائه کند که ۶ درصد بزرگ‌تر از باتری آیفون ۱۵ است.

آیفون ۱۶ اپل با طراحی ساده

انتشار تصویر ماکت آیفون 16 اپل

در دیگر خبرها طبق گزارش‌ها، پرچم‌داران آتی اپل و گوگل دارای جدیدترین پنل OLED سامسونگ M14 خواهند بود که هم روشن‌تر و هم ماندگارتر از بهترین پنل فعلی گلکسی اس ۲۴ اولترا است. به نوعی سری آیفون ۱۶ پرو قرار است با چنین پنلی عرضه شوند.

گزارشی که توسط رسانه کره‌ای ETNews منتشر شده، جزئیات برنامه‌های سامسونگ دیسپلی را برای عرضه پنل اولد M14 به آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ پرو مکس و همچنین سری پیکسل ۹ گوگل که در نیمه دوم سال عرضه می‌شود، ارائه می‌کند. نام M14 نشان می‌دهد که از مواد با کارایی بالاتر در پنل OLED استفاده می‌شود که احتمالاً در مجموع ۱۴ عدد است. M14 اولد روشن‌تر بوده و طول عمر بیشتری نسبت به مدل‌های OLED فعلی توسط Samsung Display دارد.

به گفته منابع داخلی، به نقل از گزارش رسانه کره‌ای، آیفون ۱۶ پرو (۶.۳ اینچی) و ۱۶ پرو مکس (۶.۹ اینچی) دارای صفحه نمایش جدید خواهند بود، در حالی که مدل‌های ساده (۶.۱ اینچی ۱۶ و ۶.۷ اینچی ۱۶ پلاس) نمایشگر جدید نخواهند داشت. همان پنل‌های M12 را خواهد داشت که سری آیفون ۱۵ فعلی استفاده می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا