اخبار تکنولوژی

انتشار جزئیاتی جدید از تلفن ویوو X90S

سری ویوو X90 از سه گوشی تشکیل شده که باید به X90، X90 Pro و X90 Pro+ اشاره کرد، اکنون اطلاعات بیشتری در مورد تلفن ویوو X90S آینده منتشر شده که عضو جدید بوده و بزودی از راه خواهد رسید.

بر اساس شایعات، X90S مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 9200+ است که هنوز معرفی نشده و انتظار داریم در تاریخ ۱۰ می معرفی شود و به تازگی در لیست کنسول Google Play رویت شد.

تلفن ویوو X90S با قدرت بالا از راه می رسد

لیست GPC تأیید می‌کند که X90S به چیپست مدیاتک MT6985 مجهز خواهد بود که گمان می‌رود نام داخلی Dimensity 9200+ داشته باشد. این لیست نشان داده که هسته اصلی ARM Cortex-X3 با فرکانس ۳.۰۵ گیگاهرتز در کنار ۳ هسته Cortex-A715 با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود. در بخش GPU دارای گرافیک ARM Mali G715 است.

چیپست آینده مدیاتک اخیراً امتیاز Geekbench بالاتری نسبت به کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 کسب کرده است. باقی مشخصات شامل نمایشگر ۱۲۶۰ × ۲۸۰۰ پیکسلی با حفره وسط، ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۳ می‌شود. در دیگر خبرها آمده یکی از افشاگران صنعت به تازگی فاش کرده که ویوو در حال توسعه یک گوشی اقتصادی ۴G بوده که به عنوان ویوو Y02t 4G شناخته می‌شود و در آینده نزدیک نیز رونمایی خواهد شد.

شماره مدل نسخه جهانی V2254 بوده و نسخه هند V2252 است. این تلفن هوشمند برنامه‌ریزی شده در ماه می راهی بازار شود. اخیراً ویوو V2252 در TKDN و Geekbench مشاهده شد، اما نام بازاریابی آن ناشناخته بود. اکنون مشخص شده است که این گوشی با نام ویوو Y02T 4G به بازار عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا