اخبار

اندروید اوریو برای HTC U11 در راه است

چند روزی است که به طور رسمی اندروید اوریو ۸٫۰ معرفی شده است و اچ تی سی نیز اعلام کرده که یکی از سه گوشی برتر آن ها این اندروید را به زودی دریافت خواهد کرد . جای تعجب نیست که مدل اشاره شده توسط اچ‌تی‌سی، گوشی هوشمند HTC U11 این کمپانی بوده که در واقع به عنوان پرچمدار فعلی این شرکت نیز شناخته می‌شود. شایان ذکر است که اچ‌تی‌سی یو ۱۱ در ماه می سال جاری معرفی شده و سیستم‌ عامل پیش‌فرض آن اندروید نوقا است.
البته انتظار می رود که پس از انتشار اندروید اوریو برای HTC U11 ، این ورژن از اندروید برای U Ultra و U10 نیز به کار برده شود. انتشار اندروید اوریو برای دو گوشی مذکور احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که سال آینده، آپدیت مورد بحث احتمالا برای برخی دیگر از گوشی‌های ساخت اچ‌تی‌سی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. در هرحال اچ‌تی‌سی تاکنون هیچ جزئیاتی از برنامه‌ی خود مبنی بر انتشار آپدیت اندروید اوریو برای سایر گوشی‌های هوشمندش ارائه نکرده است.
در اندروید اوریو، بهبودهای بسیار زیادی اعمال شده که شاید سریعا متوجه آن‌ها نشوید. در اندروید اوریو قابلیت‌های جدیدی هم اضافه شده که از جمله می‌توان به آیکون‌های تطابق‌پذیر، منوی تنظیمات به‌روز شده، نوتیفیکیشن‌های بهبود یافته و نوار ناوبری با قابلیت شخصی‌سازی اشاره کرد. برای مشاهده امکانات بیشتر این ورژن از اندروید باید منتظر انتشار آپدیت ان به روی یکی از پرچمداران برند های معتبر باشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا