اخبار

اندروید Marshmallow فقط روی بیش از ۱ درصد دستگاه ها نصب شده است

همانطور که می‌دانید تقریبا ۴ ماه از ساخت اندروید ۶٫۰ مارشملو (Marshmallow) می‌گذرد، این سیستم عامل خارق العاده همراه با نکسوس ۶P و تکسوس ۵X برای چند دستگاه دیگر به صورت رسمی منتشر شد اکنون پای خود را به بسیاری زا نقطه‌های جهان رسانده است. اکنون با توجه به آخرین آمار منتشر شده درباره آخرین دستگاهی که این نسخه از سیستم عامل را دریافت کرده است در صفحه رسمی توسعه دهندگان گوگل اعلام شده که اندروید ۶٫۰ مارشملو (Marshmallow) روی ۱٫۲ درصد از کل دستگاه‌ها نصب شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.
رشد این مقدار اعلام شده تقریبا ۰٫۷ درصد است اما هنوز تعداد قابل ملاحظه‌ای از آن به عنوان آخرین نسخه از سیستم عامل آپدیت نشده اند. اندروید کیت کت همچنان به عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل شناخته شده است که روی ۳۵٫۵ درصد از کل دستگاه‌ها نصب شده است، در حالی که این مقدار در اندروید لالی پاپ ۳۴٫۱ درصد است.
اما بهتر است نسخه‌های قدیمی را هم فراموش نکنیم و به نسخه جیلی بیلی هم نگاهی داشته باشیم، این نسخه که در زمان انتشار بیش‌ترین آمار دستگاه های دریافتی را داشت اکنون روی ۲۰ درصد از دستگاه ها منتشر شده است، علاوه بر این نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل روی درصد بسیار کمی از دستگاه‌ها در حال اجرا است.
در حال حاضر پرچم‌دارهای بسیاری این سیستم عامل خارق العاده را دریافت کرده‌اند و به عنوان آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید آپدیت شده‌اند اما هنوز چند تولید کننده برتر اندروید ۶٫۰ را برای دستگاه‌های خود منتشر نکرده‌اند البته خبر انتشار آن را نیز تایید کرده‌اند، اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن‌ها مشخص نیست، به هر حلا قرار است که این مقدار در آینده‌ای نه چندان دور به صورت چشم گیری افزایش یابد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا