اخبار

انفجار نوکیا جان یک نفر را گرفت

دیروز در کشور هند انفجار نوکیا ۵۲۳۳ جان یک نفر را گرفت. شدت انفجار در این حد بود که دختری که با این گوشی مکالمه می کرد در جا فوت کرد.
در کشور هند ، فردی در حال مکالمه با گوشی نوکیا ۵۲۳۳ قدیمی بود که در میانه‌های صحبت، او گوشی را به شارژر متصل کرد و این موضوع سبب رخ دادن حادثه‌ای تلخ شد. انفجار نوکیا ۵۲۳۳ بعد از اتصال شارژر به برق، جان او را گرفت.
بر اساس گزارش‌های محلی، این دختر در حالی در اتاقش پیدا شد که بیهوش بر روی زمین افتاده و جراحات زیادی بر روی دست، پا و سینه‌های وجود داشت. بعد از انتقال به بیمارستان، متاسفانه او در همانجا جان خود را از دست داد.
نوکیا ۵۲۳۳ یکی از گوشی های قدیمی نوکیا است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و قابلیت تاچ نیز با خود به همراه داشت. به این ترتیب که به جای گرمای دست، به وسیله فشار وارد شده بر روی صفحه نمایش دستورات کاربر را دریافت می‌کرد. با وجود قدیمی و منسوخ شدن این گوشی، هنوز در وب سایت آمازون هند شاهد فروش آن به قیمت ۴۶ دلار هستیم!
اچ ام دی گلوبال که در حال حاضر مشغول به ساخت گوشی های هوشمند تحت برند نوکیا است، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این حادثه هیچ ارتباطی با شرکت ندارد و مسئولیتی بر گردن آن‌ها نیست. نوکیا ۵۲۳۳ محصول سال ۲۰۱۰ است، در حالی که اچ ام دی گلوبال، حق استفاده از برند نوکیا برای ساخت گوشی موبایل را در سال ۲۰۱۶ به دست آورد.
خب باید ببینیم که مسئول انفجار نوکیا ۵۲۳۳ کیست. آیا اچ ام دی گلوبال این مساله را بر عهده می گیرد؟ چرا که اچ ام دی در سال ۲۰۱۰ هیچ مسئولیتی در قبال نوکیا نداشته است.
انفجار نوکیااچ ام دی گلوبال در بیانیه خود اعلام کرد اگرچه آن‌ها به صورت مستقل قادر به تایید گزارش‌های منتشر شده پیرامون انفجار نوکیا ۵۲۳۳ نیستند، اما مدل ذکر شده توسط اچ ام گلوبال ساخته نشده و این شرکت مسئول فروش آن نبوده است. این شرکت مدعی است نخستین سری محصولات آن‌ها با نام نوکیا از سال ۲۰۱۷ روانه بازار شده‌ است که بر عدم ارتباط با گوشی نوکیا ۵۲۳۳ تاکید دارد. اچ ام دی گلوبال در نهایت اعلام کرد آن‌ها در تلاشند محصولاتی بسیار باکیفیت تولید کرده و بهترین تجربه کاربری ممکن را به مشتریان ارائه کنند تا انتظارات بالای آن‌ها برآورده شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا