اخبار تکنولوژی

انفجار گوشی OnePlus Nord 2T پس از شش روز خرید

در هفته‌های گذشته بود که یک دستگاه گوشی OnePlus 8 Pro خود به خود آتش گرفت. اکنون حادثه مشابهی با گوشی OnePlus Nord 2T رخ داده است که خسارت بار بود.

گزارشی از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده به شکلی که مردی به نام Vipul گوشی را در ۴ می خرید و تنها ۶ روز بعد تلفن هوشمند او منفجر می‌شود. این اتفاق در حین دوچرخه سواری رخ داد و ابزار در جیب کاربر بود و در اثر آتش‌سوزی پوست Vipul هم جراحت برداشت.

صاحب دستگاه برای چند روز در بیمارستان بستری شد اما در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد. به گفته منبع، پشتیبانی OnePlus گفته است که کاربر مسئول موجب انفجار شد.

گوشی OnePlus Nord 2T و انفجار آن

پس از انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی، تیم پشتیبانی شرکت وان پلاس پاسخ داد و خواستار جزئیاتی از اتفاقات شد. OnePlus در اظهار نظری گفت:

“ما عمیقا از شنیدن این حادثه نگران هستیم و برای هر گونه آسیب ایجاد شده عذرخواهی م‌ کنیم. ما ایمنی مشتریان خود را بسیار جدی می‌گیریم.”

در اخباری مرتبط برکسی پوشیده نیست که شرکت وان پلاس قصد دارد بزودی گوشی تاشو وان پلاس فولد را معرفی کند. تلفن هوشمندی که یک پرچمدار بوده و طراحی آشنایی خواهد داشت.

تاکنون اطلاعات خاصی از این مدل منتشر نشد و حال یک افشاگر موسوم به Yogesh Brar، جزئیات کلیدی دستگاه را فاش کرد. از مشخصات این گوشی باید به صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی QHD OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی LTPO، صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی FHD AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه ۵۰/۴۸/۳۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ ۸۰ واتی اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا