اخبار

انفجار Iphone6 Plus اپل در هنگام شارژ در هنگ‌کنگ

انفجار Iphone6 Plus اپل در هنگام شارژ در هنگ‌کنگ,Iphone6 Plus اپل,Iphone6,آیفون 6,شارژر اپل,هنگ کنگ,انفجار گوشی آیفون 6 اپل,سایت تخصصی موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت فارنت در خصوص انفجار Iphone6 Plus اپل در هنگام شارژ در هنگ‌کنگ خبر داده است ، این زن که نامی از او ذکر نشده می‌گوید در حالی‌که گوشی‌ام را به شارژ زده بودم به خواب رفتم که ناگهان با صدای انفجار از جا پریدم و دیدم که آیفونم آتش گرفته است. وی مدعیست که گوشی را با شارژر اورجینال شارژ کرده و مساله ارتباطی به استفاده از شارژرهای شرکت‌های ثالث نبوده و معمولا این گونه اتفاقات را به استفاده از شارژرهای نه چندان باکیفیت شرکت‌های ثالث ارتباط می‌دادند.
وی هم‌اکنون به دنبال گرفتن غرامت از شرکت اپل می باشد. لابد می‌پرسید پس اشکال کار کجا بوده است؟ Lo Kok-kung از بخش مهندسیِ مکانیک دانشگاه پلی‌تکنیکِ هنگ‌کنگ در این باره گفته که ممکن است دلیل این انفجار اتصال و یا شارژگیری بیش از حد گوشی باشد. وی افزود:ممکن است قابلیتِ قطع جریان برق که امروزه همه‌ی گوشی‌های هوشمند از آن برخوردار هستند بر روی دستگاه به خوبی کار نکرده و باتری به دلیل گرمای زیادِ ناشی از شارژ بیش از حد منفجر شده است.
با همه‌ی این استدلال‌ها انتظار داریم مهندسین اپل پایه و اساس این مشکلِ جهنمی را پیدا و رفع کنند کما اینکه هم‌اکنون میلیون‌ها دستگاه آیفون۶ به فروش رسیده و ممکن است هر لحظه و هر کجا باز هم “بوم”!
منبع : فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا