اخبار تکنولوژی

اورا رینگ ۴ حلقه هوشمندی جذاب رونمایی شد

اورا رینگ ۴ اکنون به عنوان حلقه هوشمند جدید رسما معرفی شده و در مقایسه با نسخه خروجی نسل سوم از سه سال پیش، بهبودهای زیادی را به پیدا کرده است.

Ring 4 دارای نمای بیرونی و داخلی کاملاً تیتانیومی است که فضای داخلی اپوکسی نسل قبلی خود را حذف می‌کند. ضخامت دستگاه جدید ۲.۸۸ میلی‌متر است و بسته به اندازه حلقه بین ۳.۳ تا ۵.۲ گرم وزن دارد. همچنین تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم است. سنسورهای داخل آن بسیار باریک‌تر هستند و سایز آن‌ها فقط ۰.۳ میلی‌متر است و در مقایسه با ۱.۳ میلی‌متر در Ring Gen 3 بیرون نمی‌آیند.

در حالی که سنسورها کوچک شده‌اند، Oura نوید بهبود دقت را می‌دهد. Oura ادعا می‌کند که ۱۲۰درصد در اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) با افزایش ۳۰درصد دقت در هنگام خواب در مقایسه با Ring Gen 3 بهبود یافته است. حلقه جدید همچنین دارای یک سنسور ضربان قلب دقیق‌تر با شکاف‌های کمتر در اندازه‌گیری ضربان قلب در روز و شب است. همچنین شاخص توزیع تنفس بهتر (BDI) از طریق وفاداری سیگنال بالاتر آن.

Oura همچنین با اجرای یک الگوریتم بروزرسانی که به مسیرهای سیگنال بیشتری از انگشت شما در زمان بهینه دسترسی پیدا می‌کند، مشکل اساسی حلقه‌های هوشمند را حل کرد.

اورا رینگ ۴ در نهایت معرفی شد

اورا رینگ 4 حلقه هوشمندی جذاب رونمایی شد

Ring 4 یک تشخیص خودکار فعالیت به روز را با پشتیبانی از بیش از ۴۰ حالت و نظارت بر ضربان قلب با تجزیه منطقه ضربان قلب به ارمغان می‌آورد. شما همچنین خواب و استرس و همچنین روند سلامت باروری را ردیابی می‌کنید. ویژگی‌های خودکار فعالیت و ردیابی استرس نیز به Ring Gen3 قدیمی‌تر می‌آیند.

حلقه جدید Oura همچنان از طریق بلوتوث کم مصرف با دستگاه‌های اندروید و iOS جفت می‌شود و با برنامه بازطراحی شده Oura ارائه می‌شود که رابط کاربری ساده‌شده و کارت‌های پویا را ارائه می‌دهد. این برنامه به روز شده با اورا Ring Gen3 نیز کار خواهد کرد.

عمر باتری رینگ ۴ با یک بار شارژ تا ۸ روز ارزیابی می‌شود و از طریق یک پایه شارژ جدید شارژ می‌شود. حلقه Oura 4 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، نقره‌ای براق، مخفی، طلایی و رزگلد و در سایزهای ۴ تا ۱۵ عرضه می‌شود. قیمت از ۳۴۹ دلار / ۳۹۹ یورو / ۳۹۹ پوند برای حلقه شروع می‌شود و همچنین باید ۵.۹۹ دلار اضافی در ماه رای طرح عضویت Oura بپردازید.

پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون باز هستند و قرار است تحویل از ۱۵ اکتبر آغاز شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا