اخبار تکنولوژی

اولین تصویر تبلت اینفینیکس منتشر شد

ماه گذشته، ما به طور انحصاری تایید کردیم که اینفینیکس با دستگاهی به نام XPad وارد بازار تبلت می‌شود. امروز، این شایعات با افشا کامل، از جمله رندرهای رسمی و نگاهی به مشخصات XPad تایید شده است. تبلت اینفینیکس قرار بوده بزودی از راه برسد.

تصاویر فاش شده طراحی تبلت نسبتا استاندارد را در سه رنگ آبی، خاکستری و طلایی نشان می‌دهند. انتظار می‌رود صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز باشد. در بخش فنی، Xpad از چیپست مدیاتک Helio G99 Ultimate بهره می‌برد. این چیپ معمولاً در تبلت ارزان قیمت یافت می‌شود، که نشان می‌دهد تبلت برای کارهای سخت طراحی نشده است.

علاوه بر این، این تبلت دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود که برای انجام چند کار در تبلت ۲۰۲۴ ناکافی به نظر می‌رسد. سمت نرم افزار پوسته Infinix XOS را در بالای اندروید ۱۴ می‌بیند. با این حال، فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت را ارائه می‌دهد. سیستم دوربین عقب دارای سیستم دوگانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

تبلت اینفینیکس در نزدیکی

اولین تصویر تبلت اینفینیکس منتشر شد

این تبلت دارای باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و تنها در یک مدل فقط وای فای و بدون اتصال سلولی در دسترس خواهد بود. یکی از جزئیات مهم از دست رفته از افشا قیمت است. با توجه به مشخصات متوسط ​​Xpad، موفقیت آن احتمالاً به مقرون به صرفه بودن آن بستگی دارد. با توجه به اینکه بازار تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه تحت سلطه برند معتبری مانند سامسونگ و شیائومی است، اینفینیکس باید به طور قابل‌توجهی رقبا را کاهش دهد تا جایگاه خود را به دست آورد.

این افشا همچنین به تاریخ انتشار دقیقی اشاره نمی‌کند، اما افزایش فراوانی گزارش‌ها نشان می‌دهد که یک اعلامیه رسمی ممکن است قریب الوقوع باشد، احتمالا ظرف چند هفته آینده. اگر قیمت مناسب باشد، Xpad می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران معمولی باشد که به دنبال یک دستگاه مرور و سرگرمی اولیه هستند. با این حال، برای کاربرانی که خواستار قدرت بیشتر یا تجربه پریمیومی هستند، احتمالا گزینه‌های بهتری در دسترس خواهد بود.

در دیگر خبرها اینفینیکس بالاخره گوشی اینفینیکس Smart 8 Plus را پس از رونمایی جهانی در ماه ژانویه راهی بازار کرد. این گوشی هوشمند اقتصادی اقشاری را هدف قرار می‌دهد که به دنبال گوشی خوش قیمتند. همچنین ویژگی های قانع کننده ای را با قیمت اولیه ارائه می‌دهد.

از نظر طراحی، دستگاه دارای عقب صاف با ماژول دوربین بزرگ، کناره‌های صاف و صفحه نمایش تخت است. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD دارای یک حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

همچنین ویژگی حلقه جادویی الهام گرفته از اپل Dynamic Island است که از یک پنجره بازشو در اطراف دوربین جلو برای نمایش اعلان‌های مهم مانند سطح باتری و وضعیت شارژ استفاده می‌کند. همچنین امکان باز کردن قفل با چهره را فراهم می‌کند. به غیر از آن، یک اسکنر اثر انگشت جانبی برای امنیت بیشتر وجود دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا