اخبار تکنولوژی

اولین تصویر گوشی پیکسل ۹a فاش شد

سری پیکسل ۹ کمتر از دو هفته پیش با چهار عضو از جمله پیکسل ۹ ، دو پرو و ​​یک تاشو رونمایی شد. این امر فضایی را برای یک دستگاه دیگر در سری A باز می‌کند و ما اولین نگاه زنده خود را به پیکسل ۹a آینده داریم.

از نمای جلو، دستگاه دقیقاً شبیه به برش اخیر پیکسل ۹ با صفحه نمایش تخت و حفره برای دوربین سلفی خود است. به نظر می‌رسد حاشیه‌ها ضخیم‌تر از مدل‌های پیکسل ۹ و ۹ پرو هستند که جای تعجب نیست، زیرا پیکسل ۸a نیز حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به برادران خود دارد.

به نظر می‌رسد که کناره‌های ۹a مانند پیکسل ۹ از آلومینیوم ساخته شده و دارای همان روکش مات هستند. اسلات سیم کارت، پورت USB-C و بلندگو همگی در پایین قرار دارند. در اطراف عقب، ۹a دارای یک بخش عقب تمام شیشه‌ای با یک نوار دوربین کوچک که دوربین‌های دوگانه را در خود جای داده است و یک حلقه براق در اطراف سنسورها که تقریباً همسطح با پشت قرار می‌گیرد.

افشای جدید نشان می‌دهد که Pixel 9a در اواخر سال جاری عرضه می‌شود و در چهار رنگ مشکی (تصویر بالا) و نقره‌ای در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه با چیپست جدید Tensor G4 گوگل عرضه شود.

در دیگر خبرها شایعات اطلاعات زیادی را در مورد گوشی پیکسل ۸a فاش کردند که چیزی را به تخیل باقی نگذاشتند. جای تعجب نیست که گوگل بی سر و صدا این گوشی هوشمند را پیش از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O خود معرفی کرده است.

گوشی پیکسل ۹a در راه است

اولین تصویر گوشی پیکسل 9a فاش شد

جدیدترین گوشی میان رده به عنوان جانشین Pixel 7a سال گذشته وارد بازار شد. نسبت به نسخه قبلی خود دارای ارتقاء قابل توجهی است. گوگل Pixel 8a دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با وضوح +FHD است. نرخ نوسازی از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز ارتقا یافته بوده و اوج روشنایی اکنون ۲۰۰۰ نیت است که از ۱۰۷۰ نیت در نسخه قبلی خود افزایش یافته است. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

Pixel 8a طراحی مشابهی با مدل‌های Pixel 8 پرچمدار دارد. گوشه‌ها گردتر هستند و یک پل دوربین افقی وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای گواهی IP67 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش وجود دارد.

در بخش دوربین، پیکسل ۸a دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض است. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای ۴K با دو دوربین جلو و عقب است. مجموعه‌ای از ویژگی‌های مرتبط با دوربین مانند ویرایشگر جادویی، بهترین عکس، فوق العاده HDR و موارد دیگر وجود دارد.

در بخش سخت افزاری، Pixel 8a به چیپست Tensor G3 مجهز شده است. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم بوده و در گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می‌شود. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری ۴۴۹۲ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۸ واتی و شارژ بی سیم می‌گیرد. از نظر نرم افزاری، دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۴ با ۷ سال بروزرسانی تضمینی اجرا می‌شود. این تلفن همچنین دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی از جمله Circle to Search، کمک تماس پیکسل و Gemini است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا