اخبار

اطلاعات تازه‌ای از بخش تک‌نفره بازی Battlefield 1 منتشر شد

پس از رونمایی هیجان انگیزی که دیشب شرکت الکترونیک آرتز از بازی Battlefield 1 انجام داده و جدیدترین ساخته استودیو «دایس» (DICE) را تبدیل به یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۱۶ کرد، امروز اطلاعات جدیدی در رابطه با بخش تک‌نفره بازی Battlefield 1 منتشر شد.
طراح ارشد بازی آقای دنیل برلین اطلاعات تازه‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته و توضیح داد بازی چگونه هدف کلی خود را درخشاندن المان‌هایی در رابطه با جنگ جهانی اول به مردمی که از آن‌ها اطلاعی ندارند، قرار داده است.
در صحبتی که آقای برلین با وبسایت GamesBeat داشتند، وی اعلام کرد بخش تکنفره بازی Battlefield 1 داستان چندین شخصیت مختلف را دنبال خواهد کرد:

بخش تکنفره بازی بر روی چندین داستان و شخصیت مختلف در سرتاسر جهان تمرکز کرده است.

وی افزود:

یکی از این شخصیت‌های قابل بازی، مبارز زن بادیه نشین تریلر رونمایی بازی می‌باشد.

در رابطه با شخصیت روی کاور بازی نیز طبق جزئیات منتشر شده وی یک آفریقایی-آمریکایی از هنگ پیاده نظام ۳۶۹ گارد ملی آمریکا است که تمامی اعضای آن ملیتی آفریقایی آمریکایی داشته و لقب Harlem Hellfighters را از آلمانی‌ها به دلیل سرسختی فراوان و اینکه هیچگاه حتی یک خندق یا یک متر از خاک خودشان را به دشمن واگذار نمی‌کردند، دریافت کرده بودند. آقای برلین می‌گوید قرار دادن این شخصیت در کاور بازی به این دلیل بود که هدف کلی الکترونیک آرتز از ساخت بازی، شناساندن المان‌های کمتر شناخته شده جنگ جهانی اول به مردم است:

هنگامی که ساخت بازی را آغاز کردیم، هدفمان این بود که فقط جنبه‌های معمولی جنگ را به تصویر نکشیم.

وی در ادامه گفت:

ما قصد داریم تصورات و عقاید مردم را به چالش بکشیم. ما می‌خواهیم ناشناخته‌های جنگ جهانی اول را کشف کنیم. شاید مردم ندانند که این شخص یا آن شخص جنگید، یا فلان ارتش درگیر جنگ بود. ما تمامی این داستان‌ها را بسط داده و به داخل بازی خواهیم آرود.

آقای برلین در ادامه اعلام کرد افرادی هستند که اصلا از وجود هنگ Harlem Hellfighters که شجاعت و دلاوری خاصی را در زمان دو جنگ جهانی از خود نشان دادند، وجود دارند. وی همچنین اعلام کرد تمرکز اصلی بازی ایجاد تنوع بوده که در  بخش تکنفره بازی Battlefield 1 نیز این اصل گسترش خواهد یافت:

ما می‌خواهیم بازی متنوع باشد.

وی توضیح می‌دهد:

این هدف اصلی ما بوده است. شما در تریلر می‌توانید یک بانوی مبارز بادیه نشین را سوار بر اسب مشاهده کنید. وی یکی از شخصیت‌های قابل بازی بخش تکنفره بازی Battlefield 1 خواهد بود.

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر سال جاری برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. بازی دارای یک نسخه بتا نیز خواهد بود که تاریخ شروع آن فعلا مشخص نیست. اعضای سرویس Origin Access در رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان با پیش خرید بازی می‌توانند سه روز زودتر از دیگران تجربه بازی را آغاز کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا