اخبار تکنولوژی

اولین جزئیات ساعت هوآوی Watch GT 5 فاش شد

ساعت هوآوی Watch GT 5 بزودی معرفی خواهد شد و این مدل گواهی جدید دریافت کرد که موجب افشا جزئیات پیرامون ساعت جدید شده است. در حالی که برگه مشخصات کامل هنوز در دسترس نیست، برخی از اطلاعات اولیه فاش شده است.

Watch GT 5 در چندین گواهی از جمله SDPPI اندونزی و TUV رویت شده که نشان دهنده عرضه جهانی و در دسترس بودن آن در بازار اندونزی نیز است. این ساعت دارای شماره مدل VLI-B19 بوده و از استاندارد IP68 بهره می‌برد.

گواهی‌ها دو نوع مختلف، “VLI-B19” و “VLI-B29” را نشان می‌دهد که احتمالاً دو سایز متفاوت را نشان می‌دهد. GT5 ممکن است در سایزهای ۴۱ و ۴۶ میلیمتری مشابه مدل قبلی خود یعنی GT4 عرضه شود. شایعات حاکی از آن است که مدل دوم، GT 5 Pro نیز ممکن است عرضه شود، اگرچه هنوز تایید نشده است.

هوآوی Watch GT 5 در نزدیکی

هوآوی هر سال نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. برای سال ۲۰۲۴ نیز محصولات جدیدی در آستین دارد که بزودی رونمایی خواهد شد. ساعت مورد اشاره نیز انتظار داریم طراحی دواری داشته و با مشخصات کامل از راه برسد. جزئیات بسیار محدود بوده و این برند درصدد است تا مدلی برجسته را نسبت به رقبا معرفی کند.

ساعت هوآوی Watch GT 5 از آنجایی که پسوند GT دارد احتمالا شامل برخی ویژگی‌های خاص در ردیاب تناسب اندام و ورزش‌های شود. به هر حال باید منتظر ماند تا این برند چینی محصول مورد اشاره را معرفی کرده و حقیقت افشا شود. احتمالا در اواسط تابستان رونمایی صورت گیرد.

در دیگر خبرها شرکت چینی هواوی پیشتر فروش ساعت هوآوی Children Watch 5 Pro را در چین به طور رسمی آغاز کرد. این ساعت هوشمند اولین ساعتی است که در صنعت «گواهینامه حفاظت از ایمنی کودکان» را از مرکز گواهی کیفیت چین دریافت می‌کند که ایمنی کودکان را تضمین می‌کند و به والدین اجازه می‌دهد تا محل نگهداری آنها را پیگیری کنند.

این ساعت دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند موقعیت‌یابی آفلاین ۲.۰، عایق رطوبتی درجه شنا ۲۰ متری و قابلیت‌های موقعیت‌یابی کف است که ردیابی دقیق مکان را حتی بدون اتصال به شبکه تا ۵ روز تضمین می‌کند. همچنین محافظت در برابر اعتیاد، دوربین دوگانه HD برای تماس‌های ویدیویی روان، اسکن کد برای پرداخت‌های موبایلی، فیلتر محتوا، و لرزش برای افزودن ویژگی‌های دوستان ارائه می‌دهد.

این دستگاه با پشتیبانی از شماره‌گیری کلمه و برنامه‌های کاربردی غنی ارائه می‌شود و توسط یک باتری ۸۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود که از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این ساعت در دو رنگ آبی کریستال یخی و پودر کریستال یخی عرضه می‌شود. قیمت آن ۱۱۹۸ یوان است و برای خرید از طریق Huawei Mall، فروشگاه‌های مجاز تجارت الکترونیک و فروشگاه هوآوی Experience در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا