اخبار تکنولوژی

اولین جزئیات گوشی Redmi A3 Pro منتشر شد

گوشی Redmi A3 Pro جدید در سورس کدهای HyperOS رویت شد. این گوشی هوشمند با شماره مدل ۲۴۰۹BRN2CG مشاهده شد. ما نمی‌دانیم که این گوشی هوشمند جدید چه زمانی رونمایی می‌شود.

مشخص است که A3 Pro نه تنها در چین معرفی خواهد شد بلکه راهی بازار جهانی هم می‌شود. این گوشی هوشمند نوید ارائه یک تجربه اندروید خالص با عملکرد سریع‌تر نسبت به مدل‌های قبلی سری Redmi A را می‌دهد.

Redmi A3 Pro یک پیشرفت مهم در سری Redmi A است. گوشی‌های قبلی سری ردمی A از پردازنده‌های سطح پایه مدیاتک استفاده می‌کردند. با این حال، Redmi A3 Pro دارای یک چیپست قدرتمندتر میان رده به پایین‌تر است. انتظار می‌رود این ارتقا تجربه کاربری روان‌تر و کارآمدتری را ارائه دهد و دستگاه جدید را به یک رقیب قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت تبدیل کند.

A3 Pro دارای نام رمز “pond” و شماره مدل “۲۴۰۹BRN2CG” خواهد بود. همچنین انتظار داریم این دستگاه دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی باشد. این گوشی اساساً دقیقاً مشابه Redmi 14C است و در مقایسه با مدل ۱۴C باید مقرون به صرفه تر باشد. این داده‌ها از کد منبع HyperOS گرفته شده، بنابراین قابل اعتماد است.

گوشی Redmi A3 Pro در نزدیکی

انتظار رفته A3 Pro بسیار مقرون به صرفه باشد و قیمتی در حدود ۱۴ دلار داشته باشد، مشابه Redmi 14C با قیمت حدود ۱۳۰ دلار. با اطلاعات بیشتر در مورد گوشی هوشمند جدید باز خواهیم گشت!

در دیگر خبرها برند ردمی شیائومی گزینه اقتصادی دیگری را به مجموعه خود اضافه می‌کند و این چیزی نیست جز گوشی Redmi 14C. عرضه این دستگاه در ویتنام  تایید شده است. با این حال، قبل از عرضه، مشخصات این گوشی از طریق یک خرده فروش ویتنامی فاش شده است.

Redmi اغلب با هر سری جدید طراحی تازه‌ای به ارمغان می‌آورد و Redmi 14C نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در عقب است که کاملاً متفاوت از طراحی قبلی محسوب می‌شود. در مقابل، ۱۴C بیشتر یادآور اوپو F27 5G است. نوع آبی ۱۴C حتی دارای یک روکش شیب جذاب بوده که به آن ظاهری خاص بخشید. با این حال، گمراه نشوید، این دستگاه هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است.

ماژول دوربین شامل چهار حلقه دوربین شده و یکی دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است، دیگری احتمالاً یک سنسور ثانویه برای اطلاعات عمق دارد و سومی حاوی فلاش LED است. حلقه چهارم کاملا تزئینی به نظر می‌رسد. به غیر از گزینه آبی، ردمی ۱۴C در رنگ سبز با روکش چرم گیاهی و سایه ساده مشکی در دسترس خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا