اخبار تکنولوژی

اولین گوشی تاشو اپل آیفون فلیپ خواهد بود

طبق یک گزارش، اپل احتمالاً در سال‌های آینده یک آیفون تاشو روانه بازار خواهد کرد، زیرا این شرکت کوپرتینویی با سازندگان رقیب گوشی‌های هوشمند اندرویدی رقابت می‌کند. این سازنده آیفون در رقابت محصولات تاشو عقب افتاده زیرا هنوز اولین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی یا عرضه نکرده است. در حالی که شایعات زیادی وجود دارد، ما هنوز هیچ نشانگر یا افشا محکمی در مورد یک دستگاه تاشو از اپل مشاهده نکرده‌ایم. در حالی که گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که اولین تاشو اپل در مقابل یک آی‌پد بزرگ‌تر و تاشو به سبک فولد خواهد بود، اکنون جزئیات جدیدی وجود دارد که به جای آن به یک تاشو به سبک آیفون فلیپ اشاره می‌کند.

گزارشی توسط DigiTimes Asia، بیان می‌کند که اپل در واقع در حال کار بر روی یک آیفون فلیپ است. این نشریه می‌گوید که اپل در حال حاضر در حال انجام تحقیق و توسعه برای اولین دستگاه تاشو خود بوده و قرار است تا سال ۲۰۲۶ از راه برسد. این نشریه افزود که اپل حتی سامسونگ دیسپلی را به عنوان تامین کننده نمایشگر گوشی تاشو خود ثبت کرده است. همچنین ادعا می‌کند که اپل به دلیل مشکلات بازار چین، روی آیپد تاشو به سبک فولد بزرگ‌تر تمرکز نخواهد کرد، بنابراین یک آیفون تاشو در نهایت اولین گوشی منعطف آن خواهد بود.

این خبر کاملاً غافلگیرکننده نیست، زیرا در گزارش ماه فوریه نیز اشاره شد که اپل در حال کار بر روی دستگاه‌های تاشو به سبک فلیپ و فولد است. این گزارش همچنین نمونه‌های اولیه اپل را که شامل دو دستگاه تاشو به سبک فلیپ در آن زمان بود روشن کرد و نشان داد که یک آیپد تاشو در راه است. همچنین گفته شده که تیم ویژن پرو اپل در دستگاه‌های تاشوی آینده خود مجدداً منصوب خواهد شد. همین گزارش همچنین اشاره کرد که بعید است اپل تا سال ۲۰۲۷ یک دستگاه تاشو عرضه کند.

گوشی تاشو اپل آیفون فلیپ است

اپل همچنین در حال کار بر روی ثبت اختراع برخی از فناوری‌های صفحه نمایش خودترمیمی جدید است که می‌تواند به مدل‌های تاشو آن راه پیدا کند. همچنین اخباری در مورد طراحی های پیچیده لولا برای تاشوهای آن نیز وجود دارد.

در اخبار مرتبط، اخیراً یک منبع آگاه اطلاعاتی در مورد مدل های آینده آیفون منتشر کرده است. این گزارش نه تنها مشخصات، بلکه یک جدول زمانی برای عرضه نسل بعدی آیفون‌های اپل را نیز نشان می‌دهد، که اکنون گفته می‌شود شامل آیفون SE 4 بعدی، سری آیفون ۱۷، سری آیفون ۱۷ پرو و ​​آیفون ۱۷ اسلیم جدید می‌شود. یا Ultra) مدل، برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند کوپرتینویی چگونه گوشی تاشویی را ارائه خواهد کرد و آیا مطابق شایعات است یا خیر. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات صحت پیدا کنند و تنها باید به انتظار نشست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا