اخبار تکنولوژی

اوپو فایند ایکس ۸ اولترا دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی است

گوشی اوپو Find X7 Ultra را در ابتدای سال جاری در بازار چین عرضه کرد. این گوشی دارای برخی از بهترین دوربین‌های موجود در گوشی‌های هوشمند در بازار است که به طور مستقیم با گوشی‌هایی مانند Xiaomi 14 Ultra و ویوو X100 Ultra رقابت می‌کند. متأسفانه، این گوشی هوشمند منحصربه‌فرد چین بود، اما طرفداران را به آنچه از اوپو فایند ایکس ۸ اولترا انتظار دارند، باز نمی‌دارد.

Find X8 Ultra مانند نسل قبلی Find X7 Ultra به سیستم دوربین چهارگانه با لنز پریسکوپ دوگانه ادامه خواهد داد. این گوشی دارای یک لنز زوم دوگانه پریسکوپ اپتیکال ۳x و ۶x خواهد بود. لنز ۶x یک دیافراگم بزرگ جدید برای قابلیت‌های بهتر در نور کم دریافت می‌کند که ارتقای جزئی از Find X7 Ultra است.

اطلاعات مربوط به سنسور در حال حاضر ناشناخته است، اما پیش بینی می‌شود که همان IMX 858 یا سنسور مشابهی داشته باشد. این گوشی هوشمند همچنین دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی و لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید خواهد بود. هر چهار دوربین با مشارکت Hasselblad تنظیم خواهند شد.

Find X8 Ultra دارای صفحه نمایش خمیده ۲K میکرو چهارگانه با طراحی قاب متقارن است. این یک تغییر بزرگ نسبت به Find X7 Ultra است. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی و بی‌سیم ۱۰۰ واتی خواهد بود.

اوپو فایند ایکس ۸ اولترا در نزدیکی است

این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد شد. Find X8 Ultra همچنین دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته دستگاه، ColorOS 15 جدید است که گفته می‌شود دارای بسیاری از ویژگی‌های سفارشی‌سازی جدید است.

Find X8 Ultra برای اولین بار در ژانویه ۲۰۲۵ در چین عرضه خواهد شد. عرضه جهانی Find X8 Ultra در حال حاضر ناشناخته است، اما Oppo پیش از این اشاره کرده بود که نسل بعدی سری Find X در سطح جهانی عرضه خواهد شد، بنابراین طرفداران و علاقه مندان به فناوری می‌توانند منتظر آن باشند. ورود سری جدید Find X8 در سال آینده خواهد بود.

سری گوشی آینده اوپو رنو ۱۳ قرار است در ماه‌های آینده وارد بازار شود. این سری جدیدترین نوآوری‌ها و معیارهای بخش میان‌رده پریمیومی شرکت را نشان می‌دهد. به طور همزمان، پرچمدار سری Find X8 که از مدل ساده Find X8 و X8 Pro تشکیل شده نیز عرضه می‌شود. گفته شده این دستگاه‌ها در ماه اکتبر عرضه می‌شوند. گفته شده که سری شیائومی ۱۵ نیز در همین محدوده عرضه می‌شود.

اما قبل از رونمایی، تعداد زیادی گزارش و شایعات مربوط به دستگاه‌هایی که جایگاه خود را در اینترنت منتشر کردند، داشتیم. سری Reno 13 دارای دو دستگاه خواهد بود: Reno 13 و ۱۳ پرو. ظرفیت باتری دستگاه‌ها در آخرین گزارش فاش شده و به نظر می‌رسد که آنها ممکن است بیشترین ظرفیت باتری را در میان گوشی‌های هوشمندی که اخیراً عرضه شده داشته باشند.

طبق آخرین گزارش، سری اوپو Reno احتمالاً بزرگ‌ترین ظرفیت باتری را در تلفن‌های هوشمند OPPO خواهد داشت. گفته شده که مدل ساده Reno 13 دارای یک باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی دارد در حالی که Reno 13 Pro دارای باتری کمی کوچک‌تر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا