اخبار تکنولوژی

اوپو فایند ایکس ۸ اولترا دوربین ۵۰ مگاپیکسل دارد

اوپو گوشی هوشمند سری Find X7 را در اوایل سال جاری در چین عرضه کرد و با استقبال چشمگیر خریداران مواجه شد. مدل اولترا با ویژگی‌های دوربین خود که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT 900، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی LYT 600 فوق عریض، دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 65 میلی‌متری ۳x و دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 135 میلی‌متری ۶ برای متمایز شد. اکنون اطلاعاتی درباره گوشی فایند ایکس ۸ اولترا اوپو منتشر شد.

چند ماهی است که بازار با گزارش‌ها و گمانه زنی‌های سری اوپو Find X8 سر و صدا کرده است. در حال حاضر مشاور معروف DCS به مشخصات دوربین گوشی هوشمند Find X8 Ultra اشاره کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند در حال حاضر دارای چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در عقب است که دو تا از دوربین‌ها می‌توانند واحدهای تله فوتو پریسکوپ باشند.

اوپو فایند ایکس ۸ اولترا با دوربین بهتر

وی همچنین اشاره کرد که نمونه اولیه آن قرار است از قابلیت‌های یک لنز پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی فراتر رود. این به این معنی که شرکت می‌تواند این گوشی را با قابلیت زوم اپتیکال بهتری نسبت به نسل قبلی خود عرضه کند. این گوشی هوشمند می‌تواند از دوربین سونی IMX858 که در گوشی هوشمند X7 Ultra دیده بودیم صرف نظر کند. در حال حاضر بتن زیادی در مورد این سری در دسترس نیست، اگرچه DCS پیشتر در پست خود گفته بود که این سری می‌تواند در اوایل سه ماهه چهارم امسال عرضه شود.

Find X8 ممکن است از چیپست مدیاتک Dimensity 9400 استفاده کند و Find X8 Ultra می‌تواند با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ وارد بازار شود. به غیر از این Find X8 انتظار می‌رود که دارای حسگر اثرانگشت اپتیکال درون صفحه‌نمایش باشد، در حالی که مدل اولترا ممکن است با سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه‌نمایش عرضه شود.

در دیگر خبرها سری اوپو فایند ایکس ۸ پیشتر در چین عرضه شده، اما شایعات در مورد سری فایند ایکس ۸ در حال حاضر شروع به ظهور کرده‌اند. جدیدترین‌ها حاکی از یک تغییر کامل از پردازنده‌های کوالکام است، زیرا هر دو مدل موجود در سری X8 ظاهراً از چیپست Dimensity 9400 مدیاتک پشتیبانی می‌کنند.

این اطلاعات از سوی اسمارت پیکاچو، مشاور Weibo می‌آید که ادعا می‌کند هر دو مدل فایند X8 از چیپست Dimensity 9400 استفاده می‌کنند. در حالی که کارشناس اطلاعات مدل‌های خاصی را نام نمی‌برد، با توجه به اینکه سری Find X7 دارای X7 پایه و X7 Ultra هستند، احتمالا اسمارت پیکاچو به Find X8 و X8 Ultra اشاره می‌کند.

با این حال، پیش بینی  قبلی از ایستگاه گفتگوی دیجیتال (DCS) تثبیت شده در تضاد است. در حالی که منبع اطلاعات جزئیات چیپ را به اشتراک نمی‌گذارد، DCS به سه مدل برای سری Find X8 اشاره کرد، احتمالا Find X8، X8 Pro و X8 Ultra. این گزارش‌های متناقض، عدم قطعیت پیرامون گوشی‌های Find X8 در حال حاضر را نشان می‌دهد. با انتشار احتمالاً چند ماه دیگر، جزئیات هنوز می‌توانند به طور قابل توجهی تغییر کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا