اخبار تکنولوژی

اوپو کی ۱۲ به فناوری شارژ سریع SUPERVOOCS مجهز است

شرکت اوپو در نظر دارد بزودی کی ۱۲ را به عنوان یک مدل میان رده قدرتمند معرفی کند. به تازگی این گوشی با فناوری شارژ سریع SUPERVOOCS رویت شده است.

اوپو احتمالا به‌زودی گوشی جدیدی با نام K12 در چین عرضه کند. اگر قرار است به یک افشاگر معروف اشاره شود، گوشی هوشمند می‌تواند هفته آینده بیاید. گفته می‌شود که این نسخه ریبرند گوشی وان پلاس Nord CE 4 است که پیشتر در هند به صورت رسمی معرفی شد. اخیراً با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ همراه با ۱۲ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench رویت شد. اکنون DCS چند مشخصات دیگر را قبل از عرضه ارائه کرده که در این گزارش خواهیم دید.

طبق پست اخیر Weibo توسط DCS، اوپو K12 می‌تواند با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی و یک تراشه مدیریت انرژی SUPERVOOCS خود توسعه یافته ارائه شود. گفته می‌شود که این گوشی باریک‌ترین و سبک‌ترین در میان گوشی‌های جدید ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این بدان معنی است که می‌توان آن را با یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی همراه دانست. مابقی اطلاعات مربوط به گوشی در دست باقی می‌ماند.

گوشی هوشمند K12 می‌تواند دارای یک پنل اولد LTPS با سایز ۶.۷ اینچی باشد که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ به همراه ۱۲ گیگابایت رم برخوردار است. در بخش دوربین، گوشی هوشمند یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 سونی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی IMX355 برای عکس‌های فوق عریض را به همراه دارد.

اوپو کی ۱۲ بزودی از راه می رسد

در قسمت سلفی گوشی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی دارد، برای آن تدارک دیده شد.

در دیگر خبرها اوپو پیشتر گوشی اوپو F25 Pro را با رنگی تازه عرضه کرده است. F25 Pro اکنون در یک نوع جدید جسورانه بنفش در بازار هند به فروش می‌رسد. این رنگ از اقیانوس الهام گرفته شده و دارای طراحی با طراوت بوده، بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

نوع جدید F25 Pro غول فناوری چینی دارای رنگ بنفش خیره کننده‌ای است که با فناوری نوآورانه Glow Finish اوپو تحسین شد. این رنگ‌ها از مرجان بنفش موجود در اعماق اقیانوس الهام گرفته شده‌اند. پنل عقب یک طراحی دو لایه را به نمایش می‌گذارد که لایه اول شبیه صخره‌های مرجانی است در حالی که لایه دوم دارای بافت الماسی خرد شده. به غیر از رنگ جدید، F25 Pro همان مشخصات نسخه‌های قرمز لاوا یا آبی اقیانوسی را که در فوریه ۲۰۲۴ عرضه شد، حفظ کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا