اخبار تکنولوژی

اوپو گوشی فایند X8 را به نمایشگر مسطح مجهز می کند

انتظار می‌رود اوپو سری گوشی فایند X8 را در سه ماهه چهارم امسال عرضه کند. شایعه‌ای ادعا می‌کند که Find X8 می‌تواند از چیپست Dimensity 9400 قدرت بگیرد. همچنین اشاره می‌کند که این گوشی می‌تواند به جای نمایشگر منحنی ارائه شده توسط نسل قبل خود، به یک صفحه‌نمایش تخت با وضوح ۱.۵K مجهز شود. این گوشی همچنین می‌تواند یک سنسور اصلی بزرگ‌تر از سونی داشته باشد.

این شایعه از DCS معروف Weibo منتشر شده است. بدون ذکر نام مدل، او فاش کرد که پرچمدار اوپو با مشخصاتی چون پردازنده دیمنسیتی ۹۴۰۰ و  صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۱.۵K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. او همچنین اشاره کرد که صفحه نمایش از یک سازنده نمایشگر چینی تهیه شد. در حال حاضر، نمونه اولیه طراحی منحنی ندارد. این نشان می‌دهد که گوشی می‌تواند با صفحه‌نمایش تخت عرضه شود، که در مقایسه با اوپو Find X7 تغییر بزرگی در طراحی خواهد بود.

در مورد دوربین، این گوشی دارای سه لنز در عقب است: یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سری IMX9 سونی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک تله فوتو پریسکوپ ۳ برابری. سیستم دوربین دایره‌ای بزرگ نیز دارای نام تجاری Hasselblad خواهد بود. اگرچه DCS در پست خود به نام مدل گوشی اشاره نکرد، اما نظرات فاش کردند که این گوشی Find X8 خواهد بود. اطلاعاتی که DCS به اشتراک گذاشته نیز مطابق با بسیاری از اطلاعات فاش شده قبلی در مورد گوشی است.

کارشناس اطلاعات به نظرات در قسمت نظرات پاسخ داد و گفت که نمونه اولیه فعلی دارای یک “صفحه نمایش مستقیم خالص” است و شیشه‌ای خمیده ندارد.

گوشی فایند X8 اوپو اواخر ۲۰۲۴ معرفی می شود

طبق گزارش قبلی، انتظار می‌رود که ماژول تله‌فوتو پریسکوپ ۳ برابری به سنسور IMX882 (1/1.95 اینچ) مجهز شود. ماژول تله فوتو ممکن است با فاصله کانونی معادل ۷۳ میلی متر و دیافراگم f/2.65 ارائه شود. انتظار می‌رود ریلمی ۱۳ پرو پلاس و وان پلاس ۱۳ نیز از همان سنسور برای تله فوتو استفاده کنند.

قبلاً گزارش داده بودیم که اوپو گوشی فایند X8 می‌تواند در مجموع با سه مدل عرضه شود، یکی بیشتر از سری Find X7. به طور خاص، Find X8 Pro وجود خواهد داشت و انتظار می‌رود Find X8 Ultra به طور جداگانه عرضه شود.

در دیگر خبرها گوشی اوپو Reno 11A پیشتر در ژاپن رونمایی شد. برخی از ویژگی‌های کلیدی دستگاه شامل صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED، سیستم دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی می‌شود. گوشی Reno 11A دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است که وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه با اندروید ۱۴ از پیش بارگذاری شده همراه بوده که با ColorOS 14 عرضه می‌شود. مدل دارای حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر برای امنیت بیشتر است.

در عقب، رنو ۱۱A دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. Reno 11A دارای چیپست Dimensity 7050 بوده و این گوشی با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا